مجموعه‌ی Outlander برای فصل هفتم تمدید شد

16 March 2021 - 09:10
Outlander

به تازگی مشخص شد که قبل از شروع پخش فصل ششم، سریال Outlander برای یک فصل دیگر تمدید شده است.

امروز برای هواداران خبرهای خوشحال کننده‌ای داریم، شبکه Starz تصمیم گرفته سریال Outlander را برای هفتمین فصل تمدید کند. این خبر طی یک مصاحبه مطبوعاتی منتشر شد و مشخص گردید فصل هفت شامل ۱۲ قسمت خواهد بود. فصل هفتم بر اساس هفتمین کتاب Diana Gabaldon با عنوان An Echo in the Bone ساخته می‌شود.

شورانر این مجموعه Matthew B. Roberts درمورد این اتفاق چنین گفته:

بسیار هیجان‌زده هستیم که Starz این فرصت را به ما داده تا ماجرای حماسی Outlander را ادامه دهیم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا در اتاق نویسندگان دور هم جمع شویم، کتاب Echo in the Bone را تحلیل کنیم و یک داستان فوق‌العاده برای فصل هفت بنویسیم.

طرفداران سرسخت کتاب‌ها احتمالاً به خاطر دارند که Echo in the Bone تنها حول محور Jamie و Claire Fraser جریان ندارد بلکه ماجراجویی‌های Brianna و Roger Mackenzie نیز در آن روایت می‌شود و در این داستان زوج دوم به وسیله‌ی سنگ‌ها به زمان حال سفر می‌کنند و به دنبال سرنخ‌هایی که Claire برایشان به جای گذاشته می‌گردند. علاوه بر این‌ها، پسر Jamie یعنی William در داستان نقش پررنگ‌تری خواهد داشت و قرار است در جنگ انقلابی شرکت کند. با توجه به دوره‌ی تاریخی‌ای که فعلاً سریال در آن جریان دارد، ممکن است مانند قبل که Ben Franklin  و George Washington در فصل چهارم دیدیم، حضور شخصیت‌های تاریخی دیگری را نیز شاهد باشیم. درحال حاضر تأیید شده Heughan ،Balfe ،Skelton و Rankin برای فصل هفتم باز خواهند گشت.

فصل ششم Outlander هم‌اکنون در اسکاتلند درحال فیلم‌برداری می‌باشد و درحال حاضر زمانی برای پخش مشخص نشده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.