تصویری دیگر از فیلم سریع ۸ | وین دیزل در کنار هلن میرن

4 August 2016 - 23:00

اگر به یاد داشته باشید، هلن میرن (Helen Mirren)، یکی از بازیگران سرشناس هالیوود، مدتی قبل تایید کرد که در قسمت بعدی سری محبوب Fast & Furious (سریع و خشن) ایفای نقش خواهد کرد. حقیقتا اکثر طرفداران این سری منتظر این بازیگر در سری محبوبشان بودند، اما مشکلات و بدقولی‌هایی که در ساخت قسمت‌های قبل گریبان‌گیر سازندگان شد، در واقع این امر را به یک رویایی که هرگز اتفاق نمی‌افتد تبدیل کرده بودند.

خوشبختانه این طلسم هم باطل شد و خام میرن به عنوان یک نقش کلیدی در Fast 8 (سریع ۸) حضور خواهد داشت. متاسفانه فعلا اطلاعات چندانی از نقش وی در این قسمت در دست نداریم اما به نظر می‌رسد که در چند صحنه او را همراه با وین دیزل (Vin Diesel) ملاقات خواهیم کرد. تصویر زیر، این موضوع را به طور کامل اثبات می‌کند!

Capture

اگر دقت کنید این صحنه در محیطی شبیه به رستوران اتفاق افتاده و صورت دومینیک (وین دیزل) پشت هلن میرین مخفی شده است. شاید این یک دیدار مخفیفانه بین دومینیک و یک راننده جدید است؟ شاید هلن یک نوع جاسوس است؟ شاید …! هر احتمال و تئوری می‌توان در این‌باره مطرح کرد.

قابل توجه است که این تصویر در اینستاگرام رسمی دیزل منتشر شده اما به گفته وی اجازه انتشار اطلاعات دیگری به او داده نشده است. اما بگذارید صادق باشیم، همینکه می‌دانیم بزودی وین دیزل و هلن میرن در یک صحنه در کنار یکدیگر بازی می‌کنند به اندازه کافی هیجان‌انگیز است و تنها یک تریلر می‌تواند طرفداران را به اندازه کافی هایپ کند.

Fast 8 (سریع ۸) در ۱۴ آپریل ۲۰۱۷ (جمعه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۶) به طور عمومی اکران خواهد شد.

منبع: CINEMABLEND

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.