خشونت سریال Walking Dead کاهش نخواهد یافت

24 January 2017 - 16:00

کمتر پیش می‌آید که سریالی در فصل هفتم خود بینندگانش را از دست دهد، ولی این اتفاق برای سریال Walking Dead «مردگان متحرک» رخ داده است. این سریال درام هیچگاه در مورد ترس از زامبی‌ها نبوده است، بلکه محوریت اصلی سریال ترس از انسان‌ها است و فصل هفتم سریال توانسته است این موضوع را به اوج خودش برساند. با ورود نیگان (Negan)، رهبری خشن و بی‌رحم، به سریال این طرفداران بودن که با مرگ‌های ناخوشایند و دردناک مواجه شدند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از انتقادهایی که به بخش اول فصل هفتم سریال وارد شد خشونت زیاد آن بود. گِیل آن هارد (Gale Anne Hurd)، تهیه کننده‌ی سریال، با بیان این موضوع که برای تسکین دادن طرفداران خشونت سریال را کاهش داده‌اند باعث تعجب بسیاری شد. او در مصاحبه‌ای با سایت واریتی (Variety) بیان کرد که آن‌ها خشونت قسمت‌هایی که هنوز فیلمبرداری نکرده بودند را کاهش داده‌اند. گزارشی که امروز از دو تن از اعضای برجسته سریال منتشر شده است که خلاف این مضوع را ادعا می‌کند.

سایت ew گفت و گویی با اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple)،خالق، و گرگ نیکترو (Greg Nicotero)، تهیه کننده اجرایی و کارگردان سریال،  داشته است و آن‌ها صحبت گیل آن هارد را تصریح کردند. گیمپل بیان کرد:

خشونت سریال دلیل موجهی داشت. اتفاقات بدی که برای شخصیت‌ها رخ داد خاص و برای شروع داستان جدید لازم بودند. من فکر نمی‌کنم که این سطح از بی‌رحمی، نشان دهنده‌ی میزان اصلی خشونت سریال باشد. اگر قرار باشد باز هم با چنین سطحی از خشونت روبرو شویم؛ آن موقعیت باید خیلی خاص باشد.

وقتی که سوال پرسیده شد که آیا واکنش طرفداران باعث کاهش خشوت شده است، هر دو پاسخ دادند که اینگونه نیست و نیکترو ادامه داد:

من فکر نمی‌کنم که هیچگاه خودمان را اینگونه ادیت کنیم و با این که می‌دانیم تماشای قسمت اول برای طرفدارن سخت بود، ولی اگر قرار بود دوباره قسمت اول را فیلمبرداری کنیم باز هم به همین شکل کار خود را انجام می‌دادیم. تفاوت زیادی بین خشونت بر علیه واکرها (walkers) و خشونت بر علیه انسان‌ها وجود دارد، ولی در واقع ما در حال پیشبرد داستان خود هستیم.

در واقع نیکترو در گذشته نیز اعلام کرده بود که خشونت قسمت اول برای معرفی نیگان ضروری بوده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.