ادامه ای برای حماسه ی Snyder Cut!

16 March 2021 - 20:55
ادامه ای بر حماسه ی Snyder Cut!

تنها چند روز تا لحظه‌ی انتشار عنوان Justice League Snyder Cut مانده و طرفداران نیز به زودی این اثر را تجربه خواهند کرد (تنها ۲ روز دیگر).

کارگردان این فیلم، زَک اسنایدر (Zack Snyder)، در حال آماده‌سازی طرفداران برای تاریخ انتشار است. تمامی سایت‌های خبری در حال تبلیغ و بررسی این عنوان موردانتظار هستند. پس از سال‌ها انتظار، نسخه‌ی Snyder Cut به HBO Max می‌آید. در مصاحبه‌ای که اخیراً با نیویورک تایمز انجام شد، اسنایدر به جزئیات مسیر بازگشت به نسخه‌ی اصلی او از Justice League اشاره کرد. انتشار JL یکی از نقاط اوج کارنامه‌ی کاری اوست.

Snyder Cut Came from the People

طرفداران، به شکلی واضح، خواستار بازگشت زک اسنایدر بودند. دلیل این موضوع فاجعه‌ی جاس ویدون (Joss Whedon) بود.

Snyder Cut، بازگشت شاه جهان DCEU

هنگامی‌که بازگشت اسنایدر برای مدیریت و کارگردانی نسخه‌ی خود از فیلم Justice League تأیید شد، شرکت وارنر بروز بودجه‌ای برابر با ۷۰ میلیون دلار به این پروژه اختصاص داد (اتفاقی که تاکنون شاهد آن نبودیم). اعضای اصلی نسخه‌ی اوریجینال: بن افلک (Ben Affleck)، هنری کویل (Henry Cavill)، گل گدوت (Gal Gadot)، جیسون ماموآ (Jason Momoa)، ری فیشر (Ray Fisher) و ازرا میلر (Ezra Miller) بازمی‌گردند. هرچند در نسخه‌ی جدید، جرد لتو (Jared Leto) نیز صحنه‌های خاص خود، در نقش جوکر، را به‌دست آورد (شک دارم کسی خواهان این موضوع بوده باشد).

نتیجه‌ی تلاش طرفداران و بودجه‌ی اضافه‌ی وارنر چه شد؟ پروژه‌ای ۴ ساعته با ۶ بخش مختلف که ظاهراً پایانی آزاد (Cliffhanger) خواهد داشت. پایانی که به گفته‌ی اسنایدر، تصور او از این فیلم را به حقیقت تبدیل خواهد کرد. اما سوالی که طرفداران دارند، چیز دیگری‌ست. تصور اسنایدر از Justice League 2 چیست؟ کارگردان پرطرفدار جهان DCEU اظهار داشت که داستان سه‌گانه‌ی او به این صورت بود که:

زمین نابود شده، سوپرمن از آنتی-لایف شکست می‌خوره. فلش در زمان سفر می‌کند، به گذشته سفر می‌رود تا تنها عنصری که باعث و بانی این اتفاقات وحشتناک بوده را متوقف کند. جنگ بزرگی که آخر فیلم دوم می‌بینیم سرشار از هیجانه. شخصیت منفی ما، دارکساید (Darkseid) به زمین حمله می‌کنه (تو فیلمی که هرگز نخواهیم دید). همه‌ی ارتش‌ها و قهرمانای زمین با هم همکاری می‌کنن.

Justice League Sequels will NOT Come

اسنایدر به‌طور دائم در حال اشاره به ادامه دادن Justice League و موفقیت احتمالی Snyder Cut است. آیا ما شاهده ساخته شدن این ادامه‌ها خواهیم بود؟

ادامه‌ی Justice League: آینده‌ای که هرگز ندیدیم

اسنایدر در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

از نیروهای ویژه گرفته تا ارتش هوایی و هر چیز دیگه‌ای که می‌تونید تصور کنید. مردم آکوامن (آتلانتیسی‌ها) از زیر دریاها بیرون میان. دوستای واندر وومن (تمیسکرایی‌ها) از جزیره‌ی معروف آمازونی‌ها بیرون میان. پایان خارق‌العاده‌ی ما همین بود. اما مسیر رسیدن بهش قرار بود خیلی طولانی باشه.

در حال حاضر نقشه‌ای برای ساخته شدن ادامه‌های اسناید وجود ندارد. اگر هم وجود داشته باشد، ما بی‌خبر هستیم. فیلم Justice League Snyder Cut در تاریخ ۱۸ مارچ برای HBO Max منتشر خواهد شد.

 

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.