انتشار پوستر فیلم ترسناک درون زمین درباره ویروس کرونا

16 March 2021 - 20:03

بن ویتلی این فیلم را در دوران کرونا نوشته و قصد داشته حال و هوای زندگی در دوران قرنطینه و کرونا را شرح دهد.

بن ویتلی (Ben Wheatley)؛ کارگردان جوان انگلیسی که همین چند ماه قبل فیلم ربکا (Rebecca) از وی منتشر شد، به زودی با یک فیلم ترسناک، به سینما باز خواهد گشت.

این فیلم که درون زمین (In the Earth) نام دارد، داستان دانشمند و پیشاهنگ جنگلی را روایت می‌کند که در همه گیری یک ویروس، به اعماق جنگلی می‌روند و این سفرشان تبدیل به یک ماجراجویی ترسناک می‌شود.

ویتلی فیلم‌نامه این اثر را دو هفته بعد از شروع قرنطینه در بریتانیا نوشته است و با بودجه‌ای بسیار کم، آن را در همین دوران ساخته است. این فیلم برای اولین بار حدود ۲ ماه قبل در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) منتشر شد و قرار است از ماه آینده میلادی، از طریق سینما و برای عموم مردم نیز پخش شود.

جوئل فرای (Joel Fry)، الورا تورچیا (Ellora Torchia) و ریس شیراسمیت (Reece Shearsmith) از بازیگران این فیلم هستند. ویتلی علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را نیز برعهده داشته است.

بن ویتلی درباره دلیل ساخت این اثر گفته است:

فیلم‌هایی که در زمان کرونا دیده‌ام، چون قبل از کرونا ساخته شده بودند، مانند فیلم‌های قدیمی به نظر می‌رسیدند چرا که کسی درباره اتفاقاتی که در حال رخ دادن است (بیماری کرونا) حرفی بیان نمی‌کرد.

کرونا بر روی یک نسل تاثیر گذاشته است و فیلم ساختن بدون اشاره به آن، به مانند فیلم ساختن درباره سال ۱۹۴۶ و اشاره نکردن به جنگ جهانی دوم می‌باشد. به همین دلیل بود که قصد داشتم فیلمی بسازم که به شرایط زمان حال اشاره کند.

قصد داشتم فیلمی بسازم که حس و حالی که هم اکنون در حال تجربه آن هستم را بیان کند. فکر می‌کنم ژانر ترسناک باید این چنین باشد. این‌که وضعیت کنونی را گرفته و آن را تبدیل به فیلمی در ژانر ترسناک کنیم.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.