تصاویری از ظاهر غیرقابل تشخیص جرد لتو در فیلم خاندان گوچی!

17 March 2021 - 14:35

تصاویر پشت صحنه فیلم خاندان گوچی، جرد لتو را با گریم فوق‌العاده و ظاهر غیرقابل تشخیص خود نشان می‌دهد.

جرد لتو (Jared Leto) بازیگر ۴۹ ساله و برنده اسکار، در فیلم جدید خود؛ خاندان گوچی (House of Gucci)، در نقش یک مرد ۶۰ و خورده‌ای ساله بازی می‌کند و اکنون با انتشار تصاویری از پشت صحنه این فیلم، شاهد ظاهر متفاوت و گریم فوق‌العاده وی برای این فیلم هستیم.

خاندان گوچی داستان خانواده مطرح ایتالیایی و نحوه به قتل رسیدن مائوریزیو گوچی (Maurizio Gucci)، طراح ایتالیایی را روایت می‌کند که توسط همسرش پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) به قتل رسید. لیدی گاگا (Lady Gaga) و آدام درایو (Adam Driver) در این دو نقش بازی می‌کنند.

پاتریزیا پس از قتل همسرس در دادگاه مجرم شناخته شد و به ۲۹ سال زندان محکوم شد هرچند به خاطر رفتار خوب خود در زندان، پس از ۱۸ سال از زندان آزاد شد. غیر از گاگا و درایور، آل پاچینو (Al Pacino) و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) نیز در این فیلم که توسط ریدلی اسکات (Ridley Scott) ساخته می‌شود، بازی کرده‌اند.

اما جرد لتو در این فیلم در نقش پائولو گوچی (Paolo Gucci)؛ پسر عموی مائوریزیو و نایب رئیس اسبق کمپانی گوچی بازی کرده است. پائولو در سال ۱۹۹۵ و تنها چند ماه پس از به قتل رسیدن پسر عموی خود و در ۶۴ سالگی درگذشت.

چند روز قبل بود که لیدی گاگا، عکسی از خود در کنار آدام درایور در این فیلم منتشر کرد اما اکنون چند عکس از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است که لتو را با گریم فوق‌العاده خود و در نقش پائولو می‌بینیم.

البته لتو با تغییر ظاهر و گریم‌های سنگین برای بازی در فیلم‌های خود، کاملا آشنایی دارد. وی در سال ۲۰۱۳ و در فیلم باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) نیز با گریمی بسیار سنگین و با کاهش حدود ۱۵ کیلوگرمی وزن خود ایفای نقش کرد و برای آن جایزه اسکار را نیز کسب کرد.

وی در نقش جوکر نیز در دو فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) و لیگ عدالت زک اسنایدر (Justice League snyder Cut) نیز با گریم و ظاهری کاملا متفاوت بازی کرده بود.

خاندان گوچی که قرار است اواخر سال کنونی میلادی اکران شود، تبدیل به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال شده است. البته عدم استفاده از یک بازیگری ایتالیایی برای ساخت فیلمی درباره یکی از مهم‌ترین خانواده‌های ایتالیایی تاریخ، باعث انتقاداتی نسبت به آن شده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.