بازگشت بیوه سفید به Mission: Impossible 7 تایید شد

17 March 2021 - 21:57
بیوه سفید

تعدادی تصویر جدید از فیلم Mission: Impossible 7 منتشر شده که بازگشت کاراکتر بیوه سفید را با بازی ونسا کربی نشان می‌دهد.

ونسا کربی (Vanessa Kirby) برای اولین بار در سری ششم این فرنچایز یعنی Mission: Impossible – Fallout در سال ۲۰۱۸ در نقش آلانا میتسوپلیس ظاهر شد که با عنوان بیوه سفید هم از او نام برده می‌شود. آلانا دختر فروشنده مرموز اسلحه یعنی مکس با بازی ونسا ردگریو (Vanessa Redgrave) و خواهر کوچکتر آنتاگونیست Fallout یعنی زولا میتسوپلیس با بازی فردریک اشمیت (Frederick Schmidt) می‌باشد. او به طور پنهانی به ایتن هانت با بازی تام کروز (Tom Cruise) و IMF در دستگیری سولومون لین با بازی شان هریس (Sean Harris) کمک کرد.

کربی قبل از بازی در فیلم‌های اکشنی مانند Mission: Impossible – Fallout و Hobbs & Shaw برای بازی در نقش پرنسس مارگارت در فصل اول و دوم سریال The Crown به یک ستاره تبدیل شد. اگرچه فیلم Pieces of a Woman درامی تلخ و احساسی بود، کربی روز دوشنبه نامزد جایزه اسکار شود. کربی نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در میان لیستی از ستارگان شامل وایولا دیویس (Viola Davis)، آندرا دی (Andra Day)، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) و کری مولیگان (Carey Mulligan) شد.

بعد از اعلام نامزدهای اسکار در روز دوشنبه، کارگردان فیلم Mission: Impossible 7، کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie)، از طریق اینستاگرام به کربی گفت:

از طرف کل خانواده فرنچایز Mission نامزدی اسکار را صمیمانه به او تبریک می‌گویم.

این سخنان محبت‌آمیز مک‌کوری کپشن تصویر جدیدی بود که بازگشت بیوه سفید را نشان می‌داد.

کریستوفر مک‌کوری که دو قسمت آخر فیلم‌های Mission: Impossible به نام‌های Rogue Nation و Fallout را کارگردانی کرد، قسمت‌های ۷ و ۸ این فرنچایز را نیز کارگردانی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که تمایل زیادی به افشای نام بازیگران جدید دارد؛ راب دلینی (Rob Delaney)، مارک گیتیس (Mark Gatiss)، ایندریا وارما (Indira Varma) و کری الوز (Cary Elwes). با این حال، کربی قبلا تایید کرده بود که نقش بیوه سفید را در هر دو فیلم جدید این فرنچایز بازی خواهد کرد. مثل پست‌های قبلی مک‌کوری در اینستاگرام، در تصاویر جدید لباس بیوه سفید دارای قسمت‌هایی با رنگ قهوه‌ای می‌باشد که به تصاویر نوعی حس کلاسیک می‌بخشد.

اگرچه جزئیات فیلم Mission: Impossible 7 همچنان محدود است، انتظار می‌رود که بیوه سفید برای کمک به ایتن هانت و IMF زمانی که با یک ماموریت غیرممکن روبه‌رو می‌شوند، کمک کند. با در نظر گرفتن گذشته پیچیده این کاراکتر، فیلم Mission: Impossible 7 این فرصت را دارد که به طور کامل به داستان پیشین آلانا و معرفی دوباره بعضی از کاراکتر‌های قدیمی این فرنچایز بپردازد؛ مانند مادر آلانا یعنی مکس که در اولین فیلم این فرنچایز درگذشت. پس از تاخیرهای متعدد، فیلم Mission: Impossible 7 در حال حاضر قرار است ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) اکران شود.

در قسمت زیر می‌توانید تصویر منتشر شده از این بازیگر را مشاهده نمایید.

بیوه سفید

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.