اکران لیگ عدالت زک اسنایدر به تاخیر افتاد

17 March 2021 - 23:21

بدلیل وجود اختلالات فنی در سرورهای مایکروسافت، اکران فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر به تاخیر افتاد.

پس از گذشت بیش از سه سال از زمان اکران نسخه اورجینال فیلم لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر این فیلم آماده اکران است. قرار بود این فیلم در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در سرویس HBO Max در یک رویداد مجازی اکران شود اما بدلیل وجود مشکلات فنی این اکران به تاخیر افتاد.

فرایند آشفته‌ی تولید فیلم Justice League سال‌ها است که به یکی از موضوعات مورد بحث هالیوود تبدیل شده است. درحالی که در نسخه‌ی اصلی این فیلم از زک اسنایدر (Zack Snyder) به‌عنوان کارگردان اثر نام برده شده بود، اما در حقیقت جاس ویدون (Joss Whedon) بود که نسخه اصلی این فیلم را در سال ۲۰۱۷ در سینماها اکران کرد، و تفاوت قابل توجهی با نسخه اصلی زک اسنایدر داشت. اندکی بعد جنبش حامیان اسنایدر بوجود آمد که درخواست تولید نسخه زک اسنایدر برای لیگ عدالت داشتند. سرانجام این امر درحال تحقق است و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی در اکران این نسخه نباشیم.

قرار است لیگ عدالت زک اسنایدر بدلیل همه‌گیری کرونا به صورت مجازی اکران شود. با این حال این مسئله هیجان عمومی را نسبت به این فیلم کاهش نداده است. نقدهای اولیه نسبت به این فیلم نیز مثبت بودند. متأسفانه در حال حاضر  مایکروسافت با برخی قطعی در سرورهای خود روبرو شده است و این امر امکان پخش را غیرممکن کرده است. زک اسنایدر در حساب توییتر خود بابت این مشکل از طرفداران عذرخواهی کرده و اظهار داشته که او هم منتظر آخرین اخبار رسمی درباره منشأ این مشکلات است. ری فیشر (Ray Fisher) از بازیگران حاضر در این فیلم نیز از صبر و بردباری طرفداران تشکر کرده است.

این اولین بار نیست که لیگ عدالت زک اسنایدر به نوعی از نظر فنی دچار مشکل می‌شود. هفته گذشته نیز این فیلم به طور ناگهانی در سرویس‌های آنلاین HBO Max برای مدت کوتاهی ظاهر شد و کاربران توانستند دقایقی از فیلم را تماشا کنند. از این اتفاق با عنوان «خطای ناخواسته» یاد شد! البته این فیلم بلافاصله از این پلتفرم حذف شد. به نظر نمی‌رسد مشکل مربوط به اختلال سرورهای مایکروسافت ارتباطی با خطای انسانی داشته باشد.

با توجه به محبوب بودن فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر این تاخیر تاثیر چندانی بر دیدگاه طرفداران نسبت به این فیلم نخواهد گذاشت. در دوران کرونا که سر و کار مردم با اینترنت به بالاترین میزان رسیده است، قطعا مشکلات فنی از این قبیل قابل پیشگیری نیستند و چنین قطعی‌ها در مواقع زیادی رخ داده‌اند. مایکروسافت نیز با حل مشکل قطعی سرورها، این فیلم هیجان انگیز را به زودی اکران خواهد کرد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.