فیلم ونوم ۲ با بازی تام هاردی، ۳ ماه دیرتر اکران خواهد شد

18 March 2021 - 12:24

زمان اکران فیلم ونوم ۲ تغییر داده شده است تا این فیلم مجبور به رقابت با قسمت نهم مجموعه سریع و خشن نباشد.

کمپانی سونی در بیانیه‌ای اعلام کرد که زمان اکران فیلم ونوم ۲ که با نام ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) ساخته شده است را تغییر داده است و این فیلم اکنون حدود ۳ ماه دیرتر اکران خواهد شد.

اکشن ابرقهرمانی ونوم ۲ با بازی تام هاردی (Tom Hardy)، پیش از این قرار بود در ۲۵ ژوئن (۴ تیر) اکران شود اما اکنون و با اعلام کمپانی سونی، این فیلم با تغییر تاریخ، در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) اکران خواهد شد.

دلیل این اقدام کمپانی سونی، تغییر زمان اکران قسمت نهم مجموعه سریع و خشن با نام سریع و خشن ۹ (Fast & Furious 9) می‌باشد. کمپانی یونیورسال حدود ۲ هفته قبل تاریخ اکران آن فیلم را تغییر و اکران آن را به ۲۵ ژوئن منتقل کرده بود.

از این رو کمپانی سونی زمان اکران فیلم ونوم ۲ را تغییر داده است تا این فیلم مجبور به رقابت با یکی از موفق‌ترین فیلم‌های گیشه نشود. سریع و خشن ۷ با فروش ۱٫۵ میلیارد دلاری و سریع و خشن ۸ با فروش ۱٫۲ میلیارد دلاری، به ترتیب نهمین و نوزدهمین فیلم‌های پرفروش تاریخ سینما هستند.

کمپانی سونی نمی‌خواهد که فیلم ونوم ۲، فروش خود را بخاطر فیلم سریع و خشن ۹ از دست دهد …

اکنون فیلم ونوم ۲ به جای رقابت با سریع و خشن ۹، باید با فیلم مرگ بر روی نیل (Death on the Nile‎) ساخته دیزنی و انیمیشن بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business) به رقابت پردازد.

این تغییر زمان اکران، روی یکی دیگر از فیلم‌های کمپانی سونی نیز تاثیر گذاشته است. پیش از این، فیلم مردی از تورنتو (The Man from Toronto) با بازی کوین هارت (Kevin Hart) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) قرار بود در این تاریخ اکران شود اما اکنون این فیلم از تقویم این کمپانی خارج شده است تا زمان جدیدی برای اکران آن مشخص شود.

هارلسون در فیلم ونوم ۲ نیز حضور دارد اما فیلم ونوم ۲ با توجه به فروش فوق‌العاده نسخه نخست، اهمیت بسیار بیشتری برای کمپانی سونی دارد. نسخه نخست فیلم ونوم، ۸۵۰ میلیون دلار فروش داشت.

البته فیلم ونوم ۲، در زمان اکران جدید خود نیز کار راحتی برای فروش ندارد. یک هفته قبل از این زمان، فیلم ترسناک بدخیمی (Malignant) ساخته جیمز وان (James Wan) اکران خواهد شد. هفته بعد از آن نیز فیلم اکشن بی‌نهایت (Infinite) با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) نمایش داده خواهد شد. همچنین ۲ هفته بعد از زمان اکران جدید ونوم ۲، فیلم فوق‌العاده مورد انتظار تل‌ماسه (Dune) منتشر خواهد شد.

اما با وجود این رقبا، تصمیم سونی برای انتقال ونوم ۲ به این تاریخ کاملا قابل درک است. رقابت با این فیلم‌ها، بسیار راحت تر از رقابت با سریع و خشن ۹ خواهد بود که از همین حالا انتظار می‌رود به مانند ۲ نسخه قبل، به لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما راه پیدا کند.

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید را اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی کرده است و به غیر از تام هاردی و وودی هارلسون، بازیگران دیگری چون میشل ویلیامز (Michelle Williams)، رید اسکات (Reid Scott) و نائومی هریس (Naomie Harris) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.