تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Godzilla vs Kong منتشر شد

18 March 2021 - 20:03
فیلم Godzilla vs Kong

اخیرا پوستر ژاپنی از فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» به همراه تریلر جدیدی از آن منتشر شده است.

تریلر جدید منتشر از فیلم Godzilla vs Kong، این سؤال را برای طرفداران به وجود آورده که کدام‌یک از این هیولاها، تسلیم دیگری خواهد شد. پوستر جدیدی که از فیلم Godzilla vs Kong نیز منتشر شده، مبارزه بین دو کاراکتر اصلی این فیلم یعنی گودزیلا و کونگ را نشان می‌دهد. تنها ۷ روز با زمان پخش این فیلم در آمریکای شمالی فاصله داریم.

از زمان پخش اولین تریلر این فیلم در ماه ژانویه، کمپانی‌های سازنده آن یعنی Warner Bros و Legendary مشغول بازاریابی این پروژه و تبلیغ آن بوده‌اند. از آن موقع تا به حال نیز، چندین پوستر از فیلم Godzilla vs Kong منتشر شده که حتی یکی از آن‌ها، شامل صحنه‌ای از مبارزه بین گودزیلا و کونگ در زیر آب بوده است.

پیش از این نیز، چندین بار اعلام شده است که در فیلم Godzilla vs. Kong شاهد برنده شدن قطعی یکی از کاراکترهای اصلی آن خواهیم بود. کارگردان این فیلم یعنی آدام وینگارد (Adam Wingard) نیز در سال ۲۰۱۷ از برنده شدن گودزیلا یا کونگ در این فیلم خبر داده بود و اخیراً نیز دوباره این موضوع را یادآوری کرده است. در پوستر رسمی منتشر شده از این فیلم نیز می‌توان عبارت «یکی از آن‌ها سقوط خواهند کرد» را مشاهده کرد. تبلیغات انجام شده برای این فیلم نیز قصد دارد این موضوع را به مخاطبان خود یادآوری کند که آن‌ها در فیلم Godzilla vs. Kong، شاهد برنده شدن قطعی یکی از این کاراکترها در مقابل دیگری خواهند بود.

با این کار، هیجان‌ها برای تماشای این فیلم به شدت بالا رفته چرا که هر یک از طرفداران آن یکی از این کاراکترها را برای برنده شدن در مقابل دیگری انتخاب کرده‌اند و به شدت در انتظار تماشای این فیلم و مشخص شدن برنده این مبارزه هستند. هیچ شکی وجود ندارد که فیلم Godzilla vs. Kong از همان ابتدا تا انتها فیلمی بسیار تماشایی خواهد بود. مهم نیست که برنده کدام کاراکتر باشد، مهم این است که مخاطبان، برنده اصلی این فیلم خواهند بود. تریلر جدید پخش شده از این فیلم تا به حال ۶۹ میلیون بازدیدکننده داشته و با توجه به آن، به راحتی می‌توان متوجه شد که مخاطبان بسیاری به تماشای این فیلم علاقه دارند.

قبل از به نمایش درآمدن اولین تریلر Godzilla vs. Kong، به غیر از درز شدن تصاویری از اسباب‌بازی‌های آن و بنرها‌ی تبلیغاتی منتشر شده برای این فیلم، داستان آن در حاله‌ای از ابهام قرار داشت. با آغاز روند تبلیغاتی و بازاریابی این پروژه و منتشر شدن سیلی از تریلرها و پوسترها و اشباع شدن شبکه‌های اجتماعی از تبلیغات این فیلم، بسیاری نگران بوده‌اند که اطلاعات زیادی از این فیلم مشخص شده باشد.

این موضوع چه غلط باشد چه درست، بدون شک کمپانی Legendary از این طریق، هیجان‌ها را برای تماشای این فیلم در میان طرفداران و مردم بسیار بالا برده است. مبارزه دو هیولای نمادین این فیلم قطعاً بسیار جالب خواهد بود و سازندگان آن نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که این فیلم یکی از بزرگ‌ترین و تماشایی‌ترین فیلم‌های هیولایی ساخته شدن در هالیوود می‌باشد.

تریلر جدیدی که کمپانی Legendary از این فیلم منتشر کرده شامل صحنه‌ جدیدی نمی‌باشد. در طی دو ماه اخیر نیز، پوستر‌های متعددی از این فیلم در آمریکای شمالی، چین و کره منتشر شده است. با این حال اکنون پوستر جدیدی از آن نیز در کشور ژاپن منتشر شده که آن را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Godzilla vs Kong

از بعضی جهات، به نظر می‌رسد که پوستر ژاپنی منتشر شده از فیلم Godzilla vs. Kong جالب‌ترین پوستری باشد که تا به حال از آن منتشر شده چرا که این اولین پوستری است که در آن لیست بازیگران و انسان‌های حاضر در داستان این فیلم نشان داده شده است. همچنین نوشته‌ ژاپنی نیز در زیر این تصویر در شبکه اجتماعی توییتر وجود دارد که ترجمه آن به شکل روبه‌رو می‌باشد: «تماشایی‌ترین نبرد در تاریخ فیلم‌های سینمایی اکنون آغاز می‌شود».

متأسفانه فیلم Godzilla vs. Kong در کشور ژاپن مقداری دیرتر پخش خواهد شد چرا که قرار است این فیلم در تاریخ ۱۴ ماه می (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماهای این کشور به نمایش گذاشته شود در صورتی که برنامه‌ریزی شده است این فیلم به صورت جهانی در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max پخش شود و در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین ماه ۱۴۰۰) نیز در کشور آمریکا به نمایش گذاشته شود.

در مورد تریلر جدید منتشر شده از این فیلم نیز، شاید جالب‌ترین قسمت موجود در آن، صحبت‌های کاراکتر مدیسون در رابطه با «چیزی آن‌ها را به جنگ با یکدیگر تحریک می‌کند» باشد. در تریلر اصلی پخش شده از آن نیز دیالوگی مانند این وجود دارد که می‌گوید: «چیزی او را (گودزیلا) تحریک می‌کند که ما نمی‌توانیم آن را ببینیم» که به نظر می‌رسد علت رفتار گودزیلا و حمله کردن او به انسان‌ها را توضیح دهد.

در تمامی فیلم‌های گودزیلا در دنیای MonsterVerse، شاهد ویران شدن شهری توسط این هیولا بوده‌ایم. در فیلم سال ۲۰۱۴ گودزیلا، شاهد ویران شدن شهر سان فرانسیسکو در طی مبارزه این کاراکتر با هیولایی دیگر با نام موتو (MUTO) بودیم و در فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز، مبارزه بین گودزیلا و گیدورا شاه (King Ghidorah) باعث ویرانی شهر بوستون شده بود. به نظر می‌رسد که این بار شهر هنگ‌کنگ، میزبان مبارزه بین کاراکترهای گودزیلا و کونگ در فیلم Godzilla vs. Kong باشد.

به نظر شما کدام‌یک از این دو کاراکتر در برابر دیگری سر تعظیم فرود خواهد آورد؟ همان‌طور که در تریلر این فیلم نیز مشاهده کردیم، کاراکتر کونگ در برابر گودزیلا تعظیم نخواهد کرد و همچنین بسیار سخت است که تصور کنیم گودزیلا در برابر هیولایی دیگر تعظیم کند! بنابراین می‌تواند متوجه شد که این کاراکترها تا جایی با یکدیگر مبارزه خواهند کرد که دیگر قادر به ادامه دادن نباشند. سؤال اصلی این است که آیا قدرت اتمی گودزیلا باعث شکست کونگ خواهد شد یا این‌که نبوغ کونگ و تبر جنگی‌اش در این فیلم پیروزی را از آن او خواهد کرد؟

تریلر جدید منتشر شده از فیلم Godzilla vs. Kong را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.