زمان انتشار انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ مشخص شد

18 March 2021 - 16:24

دومین قسمت از انیمیشن محبوب گربه چکمه‌پوش، سال آینده و با کمک تیمی جدید، منتشر خواهد شد.

کمپانی یونیورسال علاوه بر اعلام تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن موفق گربه چکمه‌پوش (Puss in Boots)، نام این انیمیشن را نیز مشخص کرد. این انیمیشن که گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (The Last Wish) نام دارد، قرار است در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۰) اکران شود.

قسمت نخست این انیمیشن که اسپین‌آفی از مجموعه انیمیشن‌های پرطرفدار شرک (Shrek) می‌باشد، در سال ۲۰۱۱ اکران شد و علاوه بر فروش ۵۵۵ میلیون دلاری در گیشه، نامزدی جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز کسب کرده بود.

از همان زمان اعلام شد که قسمت دوم این انیمیشن ساخته خواهد شد و اکنون و پس از گذشته بیش از یک دهه، قرار است ادامه ماجراجویی این گربه را با صدای آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) نظاره گر باشیم.

در قسمت دوم این انیمیشن، گربه چکمه‌پوش که تاکنون ۸ جان از ۹ جان خود را از دست داده است، به دنبال “آخرین آرزو” می‌گردد تا بتواند ۸ جان از دست رفته خود را پس بگیرید.

این انیمیشن پیش از این قرار بود توسط باب پرسیکتی (Bob Persichetti) کارگردانی شود اما اکنون اعلام شده است که جوئل کرافورد (Joel Crawford) آن را کارگردانی خواهد کرد. مارک سوئیفت (Mark Swift) نیز به عنوان تهیه‌کننده به ساخت این انیمیشن کمک خواهد کرد.

کرافورد و سوئیفت امسال انیمیشن موفق غارنشین‌ها: عصر جدید (The Croods: A New Age) را ساخته بودند که این انیمیشن نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین انیمیشن سال نیز شده بود. این انیمیشن در گیشه نیز به فروش ۱۵۸ میلیون دلاری رسید تا سومین فیلم پرفروش در زمان ویروس کرونا لقب گیرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.