تریلر فیلم Four Good Days با بازی میلا کونیس منتشر شد

19 March 2021 - 12:13
فیلم Four Good Days

کمپانی ورتیکال اینترتینمنت تریلری از درام اعتیاد مادر-دختری به نام Four Good Days با بازی نامزد هشت دوره جایزه اسکار یعنی گلن کلوز و میلا کونیس منتشر کرده است.

فیلم‌نامه این فیلم براساس یک داستان واقعی است که توسط نویسنده واشنگتن‌پست و برنده جایزه Pulitzer Prize یعنی الی ساسلو (Eli Saslow) نوشته شده است. میلا کونیس (Mila Kunis) در نقش مولی، دختر ۳۱ ساله‌ای که از مادر خود یعنی دب با بازی گلن کلوز (Glenn Close) برای مبارزه با شیاطینی که دارند زندگی او را نابود می‌کنند، کمک می‌طلبد. دب علی‌رغم تمام چیزهایی که در طول یک دهه ناامیدی، غم و عصبانیت آموخته است، برای نجات دختر محبوبش از چنگال کشنده و بی‌رحمانه اعتیاد به هروئین تلاش می‌کند. حالا آن‌ها دوباره با هم متحد می‌شوند و تلاش می‌کنند که عشق و اعتمادی را که روزگاری آن‌ها را با هم متحد کرده بود به دست آورند.

اسفتن روت (Stephen Root)، جاشوا لنرد (Joshua Leonard) و سم هنینگس (Sam Hennings) از دیگر بازیگران این درام احساسی هستند. این فیلم توسط رودریگو گارسیا (Rodrigo García) براساس فیلم‌نامه‌ای که با ساسلو نوشته بود، کارگردانی می‌شود. گارسیا همچنین در کنار جان اونت (Jon Avnet)، مارینا گرسیک (Marina Grasic)، جیک اونت (Jake Avnet) و جای کانا (Jai Khanna) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

فیلم Four Good Days در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی و با استقبال نسبتا خوب منتقدان مواجه شد. اسکات منتز (Scott Mantz) از کولایدر یکی از منتقدین این فیلم بود. بسیاری از منتقدین با توجه به عملکرد چشمگیر و قوی کونیس و کلوز درباره این فیلم صحبت کردند. قطعا ما تا به حال چنین عملکردی را از کونیس ندیده‌ایم؛ پس امیدواریم که همبازی پیشکسوت او باعث پرورش و بروز بهترین‌ها در او شود.

کمپانی Vertical Entertainment قرار است ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) فیلم Four Good Days را در سینما‌ها منتشر کند و من مدتی است که طرفدار استراتژی خرید‌های این کمپانی هستم؛ زیرا مدیران این کمپانی خوش‌ذوق هستند و به هر دلیلی از انتخاب فیلم‌هایی که دیگران از آن‌ها فرار کرده‌اند نمی‌ترسند. با کمی شانس و بعد از تمام اتفاقات عجیبی که رخ داده است، آیا ممکن است این فیلم یکی از مدعیان جایزه‌های سال بعد باشد؟

تریلر فیلم Four Good Days را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.