پوستر جدیدی از سریال Loki شبکه دیزنی پلاس منتشر شد

19 March 2021 - 13:01
سریال Loki

شبکه اینترنتی دیزنی پلاس از پوستر جدید سریال آینده خود با عنوان «لوکی» رونمایی کرد.

پوستر جدید منتشر شده از سریال Loki، نشان دهنده خط داستانی عجیب و غریب این سریال و تاریخ پخش آن در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس می‌باشد. ضدقهرمان ازگاردی دنیای سینمایی مارول یعنی کاراکتر لوکی، قرار است که ستاره سومین سریال استودیو‌های مارول در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس باشد.

این سریال قرار است که پس از سریال‌های WandaVision که به‌تازگی پخش آن در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به اتمام رسیده و سریال The Falcon and the Winter Soldier که به زودی در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد، در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته شود. همان‌طور که در پوستر جدید منتشر شد از سریال Loki نیز می‌توان مشاهده کرد، تاریخی که کمپانی دیزنی برای پخش این سریال در شبکه اینترنتی خود در نظر گرفته، ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) می‌باشد.

داستان این سریال قرار است در خط زمانی متفاوتی نسبت به خط زمانی اصلی دنیای سینمایی مارول که در حین اتفاقات رخ داده در فیلم Avengers: Endgame به وجود آمده، جریان داشته باشد و در این سریال شاهد آن خواهیم بود که کاراکتر لوکی با در دست داشتن سنگ مکان یعنی تسرکت (یکی از سنگ‌های ابدی) به نقاط دور دست و عجیب و غریب جهان فرار خواهد کرد. در این میان، او با سازمانی با عنوان واریانس زمان (TVA) برخورد کرده و این سازمان او را دستگیر می‌کند.

در دنیای کمیک بوک‌های مارول سازمان TVA تشکیلاتی است که به حفاظت از ثبات و پایداری خط زمانی جهان اختصاص یافته است. تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بار دیگر در نقش کاراکتر لوکی در این سریال حاضر خواهد شد و اوون ویلسون (Owen Wilson) نیز در نقش مأموری از سازمان TVA با نام موربیس ام. موربیس در این سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد. پیش از این نیز کمپانی مارول از اولین تریلر این سریال در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر ماه ۱۳۹۹) رونمایی کرده بود و با توجه به تریلر پخش شده از آن، به نظر می‌رسد که بینندگان با سریالی پیچیده رو‌به‌رو خواهند شد.

اکنون نیز اکانت رسمی سریال Loki در شبکه اجتماعی توییتر، پوستر جدیدی را از این سریال به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توان کاراکتر لوکی را در لباس زندانی‌ها مشاهده کرد. همچنین در این تصویر می‌توان دید که به گردن او دستگاه فلزی بسته شده که بر روی آن علامت «خطر» درج شده است.

پوستر جدید منتشر شده از این سریال را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

سریال Loki

علاوه بر این‌ها، ساعت عظیمی نیز در این پوستر دیده می‌شود که عقربه‌های آن زمان‌های متفاوتی را نشان داده و به نظر می‌رسد که این ساعت، نشان دهنده هرج و مرجی باشد که کاراکتر لوکی در خط زمانی دنیای سینمایی مارول در این سریال به وجود خواهد آورد. با توجه به شرارت‌ها و شیطنت‌هایی که او قرار است در سریال Loki انجام دهد، به نظر می‌رسد که این سریال، یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین پروژه‌های پخش شده در دنیای سینمایی مارول باشد.

علاوه بر حضور بازیگران بزرگی از جمله تام هیدلستون و اوون ویلسون در سومین سریال استودیوهای مارول در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، از دیگر بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند نیز می‌توان به گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw)، سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino)، وونمی موساکو (Wunmi Mosaku) و ریچارد ای گرانت (Richard E. Grant) اشاره کرد.

کیت هرون (Kate Herron) قرار است که وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های این سریال را بر عهده داشته باشد و مایکل والدرون (Michael Waldron) که پیش از این در کارنامه‌اش وظیفه نوشتن فیلم‌نامه تعدادی از قسمت‌های سیت‌کام بسیار محبوب انیمیشنی شبکه Adult Swim با نام Rick and Morty را بر عهده داشته نیز، به عنوان سرپرست نویسندگان این سریال در ساخت آن نقش خواهد داشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از این سریال، به نظر می‌رسد که این پروژه یا سریال کمدی با موضوع سفر‌های زمانی خواهد بود یا سریالی جنایی، دلهره‌آور و پوچ‌گرایانه. علاوه بر این، مشخص می‌باشد که این سریال بیشتر از حال و هوای فیلم Thor: Ragnarok الهام گرفته است و همچنین به نظر می‌رسد که با توجه به این موضوع، سریال Loki از لحاظ جو داستانی، در نقطه مقابل سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار داشته باشد.

سریال WandaVision آغازگر دوره جدیدی از پروژه‌های دنیای سینمای مارول در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس بوده و سطح انتظارات را نسبت به پروژه‌های تولیدی استودیوهای مارول برای این شبکه بسیار بالا برده است. کاراکتر لوکی تام هیدلستون همیشه کاراکتری بسیار محبوب از دید طرفداران بوده، بنابراین بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود که داستان جدید این کاراکتر را در قالب سریالی در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس تماشا کنیم. همان‌طور که گفته شد، سریالی Loki قرار است پس از پایان سریال The Falcon and the Winter Soldier و در تاریخ ۱۱ ژوئن در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.