لینا هیدی نگهبان فانوس دریایی می شود

19 March 2021 - 13:57

لینا هیدی قرار است به زودی در سریال علمی تخیلی Beacon 23 بازی کند. وی در نقش یک نگهبان فانوس دریایی، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

لینا هیدی (Lena Headey) بازیگر مطرح سریال محبوب بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones)، به زودی و با یک سریال دیگر به تلویزیون باز خواهد گشت. هیدی قرار است در نقش اَستر (Aster) در سریالی با نام Beacon 23 بازی کند.

داستان این سریال که براساس مجموعه کتابی با همین نام ساخته خواهد شد، در قرن ۲۳ میلادی و در انتهای جهان شناخته شده در جریان است و درباره دو نگهبان فانوس دریایی است که به یکدیگر اعتماد ندارند. هیدی علاوه بر بازی در نقش یکی از این دو نفر، جزو تیم تهیه‌کنندگان این سریال نیز خواهد بود.

مجموعه کتاب‌های Beacon 23 توسط هیو هاوی (Hugh Howey) نوشته شده است و شامل ۵ جلد می‌شود. این مجموعه کتاب در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است.

این سریال به مدت ۹ ماه از طریق سرویس استریم اسپکتروم در دسترسی مخاطبان قرار خواهد گرفت و پس از آن نیز از طریق شبکه AMC پخش خواهد شد.

یکی از مدیران اسپکتروم درباره خبر انتخاب هیدی برای این فیلم گفت:

برای بازیگر نقش استر، فقط به یک نفر فکر می‌کردیم. چه کسی می‌تواند در نقش این شخصیت قدرتمند که نقاط ضعفی را دارد، بازی کند؟ فقط لینا هیدی توانایی آن را دارد. برای همراهی لینا و تیم سازنده این سریال در این سفر، هیجان زیادی داریم.

سخنگوی شبکه AMC نیز درباره این خبر گفت:

انتخاب وی، انتخابی هیجان انگیز است. لینا یکی از بزرگان این صنعت می‌باشد که استعداد و توانایی فوق‌العاده‌ای دارد و حضور وی در این سریال، از هر نظر باعث پیشرفت آن خواهد شد.

لازم به ذکر است که هنوز زمان اکران این سریال مشخص نشده است و خبری از سایر بازیگران آن نیز منتشر نشده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.