۲۴ عدد تصویر جدید از فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شد

19 March 2021 - 23:02
فیلم Godzilla vs. Kong

در حالی که فقط چند هفته تا اکران فیلم هیجان‌انگیز Godzilla vs. Kong از کمپانی برادران وارنر باقی مانده است، ۲۴ عدد تصویر از رویارویی این دو هیولا منتشر شده است.

قبل از رسیدن فیلم Godzilla vs. Kong به سینما‌ها و استریمر HBO Max در این ماه، طرفداران این فیلم می‌توانند از طریق عکس‌های اخیرا منتشر شده طعم نبرد قرن را بچشند. کسانی که منتظر این فیلم پرفروش بودند، تا به حال دو قطعه موسیقی مهیج از پس‌زمینه این فیلم را شنیده‌اند و حالا عکس‌هایی که مستقیما از فیلم گرفته شده‌اند به نمایش دادن این رویارویی هولناک از دو هیولای نمادین ادامه می‌دهند.

جنگ بین دو غول فرهنگ مدرن، برخلاف مقیاس‌های به کار برده شده در به‌تصویرکشی مردم عادی واقعا به یک بوم عظیم نیاز دارد. با قضاوت درمورد ۲۴ عدد تصویری که توسط کمپانی برادران وارنر به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می‌رسد این فیلم مورد انتظار این نیاز را برآورده می‌کند. آن‌ها همچنین در کنار ارتباط کنگ با جیا با بازی کیلی هاتل (Kaylee Hottle) از نسل بشر، به نمایش او به عنوان یک پانتاگونیست ادامه می‌دهند. ما همچنین می‌بینیم که میمون غول پیکر از Hollow Earth بازدید می‌کند، یک نقطه داستانی به ظاهر مهم که ممکن است ریشه نژاد و خصومت چند صدساله وی با گودزیلا را توضیح دهد. الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård)، ربکا هال (Rebecca Hall)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، دمیان بیچر (Demián Bichir)، جولیان دنیسون (Julian Dennison)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و ایزا گونزالس (Eiza González) همگی به همراه دو ستاره بزرگ یعنی کنگ و گودزیلا در این تصاویر جدید ظاهر شده‌اند.

فیلم Godzilla vs. Kong به کارگردانی آدام وینگارد (Adam Wingard) پس از چندین فیلم که مقدمات این نبرد را راه‌اندازی کردند، به سینما‌ها می‌رسد. این نبرد ابتدا با فیلم Godzilla از گرت ادواردز (Gareth Edwards) در سال ۲۰۱۴ شروع شد و با فیلم Kong: Skull Island در سال ۲۰۱۷ و Godzilla: King of the Monsters در سال ۲۰۱۹ ادامه یافت. به نظر می‌رسد که فیلم Godzilla vs. Kong در حالی که تهدید دیگری در پس‌زمینه ظاهر می‌شود، این حماسه را با نبردی در اوج به پایان می‌رساند. همان طور که خلاصه رسمی این فیلم شرح می‌دهد: زمانی که مانرک در حال انجام یک ماموریت خطرناک در پی سرنخ‌هایی از ریشه تایتان‌ها در یک منطقه ناشناخته و شگفت‌انگیز است، چیزی وجود دارد که زندگی انسان‌ها، چه خوب و چه بد، را تهدید می‌کند و ممکن است آن‌ها را برای همیشه از روی زمین پاک کند.

فیلم Godzilla vs. Kong قرار است ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) در سینما‌ها و استریمر HBO Max منتشر شود.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این فیلم را مشاهده نمایید.

منبع:Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.