جیک جیلنهال و سم هارگریو فیلم Combat Control را خواهند ساخت

20 March 2021 - 23:33
فیلم Combat Control

کارگردان فیلم Extraction یعنی سم هارگریو به همراه جیک جیلنهال فیلمی به نام Combat Control براساس واقعیت خواهند ساخت.

در حال حاضر استودیو‌های MGM در حال بحث برای دستیابی به حقوق فیلم Combat Control هستند. Combat Control، فیلمی جدید براساس داستانی واقعی و با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و کاگردانی سم هارگریو (Sam Hargrave) می‌باشد. طبق گزارش خبرگزاری Deadline: فیلم Combat Control داستان صاحب مدال افتخار یعنی جان چپمن (John Chapman) را روایت می‌کند. چپمن سربازی است که پانزده سال پس از مرگش هنگامی که سرانجام اعمال قهرمانانه وی آشکار شد، جایزه‌ای دریافت کرد. همکار دیرینه هارگریو یعنی شلبی مالون (Shelby Malone) تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را بر عهده خواهد داشت، در حالی که جیلنهال تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را انجام خواهد داد.

در حقیقت چپمن ۴ مارس ۲۰۰۲ (۱۳ اسفند ۱۳۸۰) در جنگی در افغانستان جان خود را برای تضمین ایمنی تیمش در حین انجام ماموریت نجات از دست داد. بدون وجود شاهدی عینی که بتواند نسبت به وقایع آن تیم گواهی دهد، جزئیات مرگ چپمن برای بیش از یک دهه همچنان نامشخص مانده بود. تنها ۱۵ سال پس از این اقدام قهرمانانه، بررسی و آشکارسازی کاپیتان نیروی هوایی، کورا الکساندر (Cora Alexander)، منجر به ارتقای مقام چپمن پس از مرگش به درجه Master Seargent (معادل استوار دوم) و ورود او به تالار قهرمانان شد. جست‌و‌جو برای فردی که نقش الکساندر را بازی کند هنوز در جریان است.

هارگریو به خاطر چند تا از کارهایش در MCU «دنیای سینمایی مارول» به ویژه همراه با برادران روسو شناخته می‌شود. اخیرا، مصاحبه گسترده هارگریو با خبرگزاری Collider درباره زمان فعالیت خود به عنوان دستیار کارگردان سریال The Mandalorian، به ما درباره تاثیر کارهایش در فیلم‌ها و سریال‌های محبوب توضیح داد.

تجربه گسترده هارگریو در رابطه با آثار معروف، به او کمک کرد تا سکانس‌های اکشن خارق‌العاده‌ای در فیلم Extraction خلق کند و این فیلم را در آوریل ۲۰۲۰ به یکی از پربازدیدترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل کند. البته این بدان معنا است که فیلم Extraction 2 در حال ساخته شدن می‌باشد و این که هارگریو حتی ایده‌هایی در مورد چگونگی گسترش این فرنچایز از این دو فیلم دارد. یک داستان واقعی از جنگ، کارگردانی آن توسط هارگریو و بازی درخشان جیلنهال تمام عناصری هستند که این فیلم را تماشایی می‌کنند.

ما اطلاعات زیادی در مورد فیلم Combat Control در دسترس نداریم. هیچ تریلر، پوستر، تاریخ انتشار و خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده است تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این که چگونه این فیلم قرار است داستان چپمن را نشان دهد، در اختیار ما بگذارد. اما هر پروژه‌ای که هارگریو و جیلنهال در آن حضور داشته باشند باید دیدنی باشد. علاوه بر این، این نکته که هر داستانی که ریشه در واقعیت داشته باشد، همه را مجذوب می‌کند. ما با علاقه زیاد اخبار فیلم Combat Control را دنبال خواهیم کرد و مطمئنا هر خبری در مورد ساخت این فیلم را به محض اعلام شدن گزارش خواهیم کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.