احتمال حضور جان تراولتا و نیکلاس کیج در تغییر چهره ۲

21 March 2021 - 14:49

بنابر گفته آدام وینگارد، جان تراولتا و نیکلاس کیج در حال انجام مذاکرات برای بازی در قسمت دوم فیلم تغییر چهره می‌باشند. وی خود این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

آدام وینگارد (Adam Wingard) 1 ماه قبل بود که اعلام کرد قصد دارد نسخه جدیدی از فیلم محبوب تغییر چهره (Face/Off) را بسازد. در ابتدا تصور می‌کردیم که این فیلم قرار است یک بازسازی از فیلم تغییر چهره باشد چرا که در طی سالیان اخیر، بارها شایعات بازسازی این فیلم را شنیده بودیم.

اما چند روز بعد، وینگارد اعلام کرد که فیلم جدید، یک بازسازی از نسخه قدیمی فیلم نمی‌باشد و یک دنباله کاملا مرتبط با نسخه اصلی فیلم است. بعد از این گفته وینگارد، این سوال به وجود آمد که آیا دو بازیگر نسخه اول فیلم، در این قسمت نیز حضور خواهند داشت؟ اکنون و طبق گفته وینگارد، احتمال بازگشت این دو بازیگر به قسمت دوم فیلم، زیاد است.

فیلم تغییر چهره، یکی از موفق‌ترین فیلم های دهه ۹۰ میلادی بود که در سال ۹۷ و توسط جان وو (John Woo)؛ کارگردان چینی، و با بازی جان تراولتا (John Travolta) و نیکلاس کیج (Nicolas Cage) ساخته شد و موفق به فروش ۲۴۵ میلیون دلاری در گیشه شد.

این فیلم داستان پلیسی به نام شان آرچر را بیان می‌کند که برای خنثی کردن یک بمب، چهره خود را با چهره خلافکاری به نام کاستور تروی عوض می‌کند تا مکان بمب را متوجه شود. در این بین، تروی نیز چهره آرچر را بر روی صورت خود می‌گذارد تا زندگی آرچر را نابود کند.

وینگارد که در حال تبلیغ برای فیلم جدید خود؛ گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) می‌باشد، در مصاحبه اخیر خود درباره ساخت قسمت دوم فیلم تغییر چهره صحبت کرده و از داستان آن می‌گوید:

وقتی که گفتم قصد ساخت نسخه جدید فیلم را دارم، مردم تصور کردند که منظور من، ساخت فیلمی در دنیای آن فیلم بود. در حالی که برای من، تغییر چهره ربطی به دنیایی که اتفاقات فیلم در آن رخ می دهند، ندارد و این فیلم درباره دو شخصیت آرچر و تروی می‌باشد.

فیلم جدیدی که قصد ساخت آن را دارم نیز درباره همین دو نفر است. این فیلم، ادامه داستان این دو نفر است. بیشتر از این نمی توانم توضیح دهم و فقط می‌توانم تاکید کنم که قسمت دوم، کاملا ادامه دهنده داستان این دو نفر می‌باشد.

وینگارد در ادامه از روند ساخت این فیلم می‌گوید و از احتمال بازگشت جان تراولتا و نیکلاس کیج به این نسخه خبر می‌دهد. طبق گفته وینگارد، کیج و تراولتا مشکلی با بازی در قسمت دوم فیلم ندارند اما تنها در صورتی در آن بازی خواهند کرد که فیلم‌نامه اثر، بتواند نظر این دو را جلب کند.

در حال حاضر، در حال تکمیل فیلم‌نامه آن هستیم. به زودی فیلم‌نامه ابتدایی فیلم را که به همراه سایمون (سایمون برت (Simon Barrett)) نوشته‌ام، به کمپانی پارامونت نشان خواهم داد.

طرح کلی و ایده اصلی خود را به آنها (کیج و تراولتا) گفته‌ایم و آنها نیز به بازی در قسمت دوم علاقمند می‌باشند. اما علاقمندی به طرح کلی داستان، به معنی علاقمند بودن به فیلم‌نامه اثر نمی‌باشد و باید دید که (این دو) نسبت به فیلم‌نامه ما چگونه واکنش نشان خواهند داد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.