جیمز رانسون قرار است در فیلم The Black Phone بازی کند

21 March 2021 - 21:02
جیمز رانسون

جیمز رانسون که بازیگر بخش دوم فیلم It بود، قرار است در فیلم ترسناک The Black Phone از کمپانی‌های بلوم‌هاوس و یونیورسال بازی کند.

بازیگر هالیوود، جیمز رانسون (James Ransone)، که در فیلم‌های ترسناک Sinister از اسکات دریکسون (Scott Derrickson) حضور داشت، برای ایجاد ترس و وحشت بیشتر دوباره با این فیلم‌ساز متحد شده است.

رانسون که در بخش دوم فیلم It از استفن کینگ (Stephen King) نیز حضور داشت، به جمع بازیگران فیلم The Black Phone که اقتباسی از داستان کوتاه جو هیل (Joe Hill) می‌باشد و دریسکون آن را کارگردانی می‌کند، پیوست. تهیه‌کنندگان این فیلم دو کمپانی Blumhouse و Universal می‌باشند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ایثن هاک (Ethan Hawke)، جرمی دیویس (Jeremy Davis)، میسون تمز (Mason Thames) و مادلین مک‌گرا (Madeleine McGraw) اشاره کرد.

داستان این فیلم پیرامون یک کودک ربوده شده می‌باشد که در زیرزمینی که عایق صدا است حبس شده و توسط بقایای قربانیان دیگر احاطه شده است. با فرا رسیدن شب، تلفن عتیقه و قطع شده‌ای که در اتاق نشیمن است با تماس‌هایی از مردگان شروع به زنگ خوردن می‌کند.

هاک که در اولین فیلم Sinister از دریکسون نیز بازی کرده است، همان رباینده می‌باشد، در حالی که تمز نقش کودک ربوده شده را بازی می‌کند. دیویس نقش پدر و مک‌گرا نقش خواهر کودک را بازی می‌کنند.

نقش رانسون هنوز اعلام نشده است ولی تنها مشخص شده است که اسم او مکس خواهد بود.

دریکسون و همکار فعال او یعنی سی رابرت کارگیل (C. Robert Cargill) فیلم‌نامه این فیلم را از مجموعه داستان‌های کوتاه هیل به نام ۲۰th Century Ghosts اقتباس کردند.

دریکسون، کارگیل و جیسون بلام (Jason Blum) از کمپانی Blumhouse تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. هیل تهیه‌کننده اجرایی این فیلم می‌باشد.

رانسون در اولین فیلم Sinister به عنوان یک معاون ظاهر شد و سپس در دنباله آن در سال ۲۰۱۵ یک نقش اصلی را بازی کرد.

این بازیگر به خاطر بازی در سریال‌های Generation Kill، Treme و Bosch شناخته می‌شود. در بخش دوم فیلم It، او نقش نسخه بزرگسال ادی کسپرسک هیپوکندریا (افسرده) را بازی کرد.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.