تریلر جدید فیلم Godzilla vs. Kong دلیل مبارزه را مشخص می کند

22 March 2021 - 09:20
فیلم Godzilla vs. Kong

تنها چند هفته مانده به انتشار فیلم Godzilla vs. Kong از کمپانی‌های لجندری و برادران وارنر، تریلر جدیدی از این فیلم علت مبارزه این دو تایتان را به تصویر می‎‌کشد.

تریلر جدیدی از فیلم Godzilla vs. Kong نشان می‌دهد که چرا این دو تایتان با یکدیگر می‌جنگند. کمپانی‌های لجندری و برادران وارنر این دنیای هیولایی را در سال ۲۰۱۴ با فیلم Godzilla راه‌اندازی کردند و این فرنچایز را چند سال بعد با فیلم Kong: Skull Island ادامه دادند. زمانی هر دو هیولا یعنی گوجیرا و کینگ کونگ برای خود فیلم‌هایی انفرادی داشتند و بعد از آن فیلم Godzilla: King of the Monsters زمینه را برای برخورد این دو هیولا مهیا کرد. این دو هیولای غول‌پیکر سرانجام در فیلم Godzilla vs. Kong که قرار است در سینما‌ها و استریمر HBO Max همزمان منتشر شود، با هم مواجه خواهند شد.

از زمان اعلام این فیلم، طرفداران دو سوال مهم در مورد مبارزه گودزیلا و کونگ داشته‌اند. سوال اول این است که چرا هر تایتان باید در این مبارزه برنده شود و فیلم Godzilla vs. Kong از بازاریابی خود برای برجسته کردن نکاتی که هر تایتان می‌تواند نسبت به دیگری برتری داشته باشد، استفاده کرده است. سوال دیگر این است که چه چیزی گودزیلا و کونگ را بعد از این همه سال به جنگ می‌کشاند؟ نظریه‌هایی وجود دارد که گودزیلا تحت کنترل نیروی دیگری است یا در واقع او مکاگودزیلا (گودزیلا رباتی) در پوشش مبدل است. با این حال، آخرین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong تصویر واضح‌تری را در مورد دلیل جنگ آن‌ها ارائه می‌دهد.

تریلر جدیدی از این فیلم توسط IGN منتشر شده است. این کلیپ فقط طی یک دقیقه، صحنه‌های اکشن زیادی از این دو هیولا را نشان می‌دهد و دلیل جنگیدن تایتان‌ها را به تصویر می‌کشد. انتهای تریلر، کاراکتر ربکا هال ظاهر می‌شود و می‌گوید گودزیلا و کونگ هر دو تایتان‌های آلفا هستند، اما در جهان فقط جای یک تایتان آلفا است.

اگر تریلر جدید فیلم Godzilla vs. Kong به طور دقیق دلیل جنگیدن این دو تایتان را به تصویر می‌کشد، توضیحات زیادی در مورد این که چرا این جدال فقط در دنیای هیولاها رخ می‌دهد، خواهد داشت. کونگ برای دهه‌ها در جزیره جمجمه وجود داشت، اما گودزیلا به تازگی ظاهر شده است. همان طور که در فیلم Godzilla: King of the Monsters مشهود بود، آخرین حضور گوجیرا به طور قطع او را به سلطان هیولاها تبدیل کرد. تمام تایتان‌های دیگر در نزدیکی او تعظیم کردند و او را سزاوار مقام بالا دانستند. با این حال، کونگ هیچ کجا در دنباله‌های این فرنچایز دیده نمی‌شد و فقط ممکن است اکنون برای به چالش کشیدن مقام گودزیلا جزیره جمجمه را ترک کرده باشد.

در حالی که مبارزه برای مقام آلفای واقعی ممکن است نحوه شروع داستان Godzilla vs. Kong باشد، این فیلم بسیار خوب می‌تواند نشان دهد که وجود هر دو آلفا ضروری است.  انتظار می‌رود گودزیلا و کونگ برای نابودی دشمن مشترکشان در پایان فیلم متحد شوند. هر نشت و افشای اطلاعاتی از این تریلر به این نکته اشاره دارد که مکاگودزیلا همان دشمنی است که این دو آلفا را با هم متحد می‌کند. آیا نتیجه فیلم Godzilla vs. Kong می‌تواند متحد شدن این دو تایتان باشد؟ این که دنیای هیولاها قرار است به کجا برسد (اگر اصلا قرار به ادامه این فرنچایز باشد)، بسیار هیجان‌انگیز است.

این فیلم قرار است ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین) در سینماها و استریمر HBO Max منتشر شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.