انتشار جزییات جدید از فصل دهم American Horror Story

22 March 2021 - 01:50

جزییات جدیدی از داستان و عنوان فصل دهم سریال American Horror Story منتشر شد.

رایان مورفی (Ryan Murphy) سرانجام از عنوان مورد انتظار فصل دهم سریال American Horror Story رونمایی کرد. عنوان فصل دهم، Double Feature نام دارد. این اولین باری است که در طول یک فصل دو داستان ترسناک به نمایش گذاشته می‌شود. رایان مورفی در پست اینستاگرامی خود علاوه بر رونمایی از عنوان فصل دهم، جزییات تازه‌ای از محل وقوع این دو داستان را فاش کرد.

طبق گفته‌های مورفی یکی از داستان‌ها در دریا و دیگری در شن و ماسه اتفاق می‌افتد. مشخص نیست در دریا و شن و ماسه قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد اما چیزی که مشخص است این است که آب و هوا المان بزرگی در این فصل نقش پررنگی خواهد داشت.

فصل دهم American Horror Movie

تاکنون مورفی و همکارانش تنها خلاصه‌ای از فصل دهم سریال American Horror Story را فاش کرده‌اند این در حالی است که منتظر اعلام تاریخ اکران این سریال هستیم. می‌دانیم که برخی از بازیگران محبوب مانند سارا پلسون (Sarah Paulson) و لی‌لی ریب (Lily Rabe) در این سریال حضور دارند. همچنین خود مورفی تصاویری از هنرپیشه تازه وارد یعنی مکالی کالکین (Macaulay Culkin) و لزلی گروسمن (Leslie Grossman) منتشر کرده است که کت زمستانی افسانه‌ای بر تن دارند.

پلسون همچنین اطلاعاتی در مورد رنگ موهایش داده است و گفته است که نام بزرگی دارد. اما واقعاً معنی هر کدام از اینها در متن دنیای مورفی چیست؟ هوز هم مشخص نیست واقعا داستان فصل دهم American Horror Story درباره چیست. بایستی منتظر ماند و دید کیفیت فصل دهم سریال مورفی به چه شکل خواهد بود.

مورفی در هیجان‌زده نگه داشتن مخاطبان استاد است. در هر فصل جدید شاهد تنوع و نوع‌آوری هستیم. مشاهده ادغام چنین افسانه‌های متنوع و مکان‌های شبح‌وار در یک فیلم، برای طرفداران فیلم‌های ترسناک و همچنین برای بینندگان تلویزیونی بسیار هیجان‌انگیز است. امیدواریم به زودی شاهد اعلام تاریخ اکران فصل دهم این سریال باشیم.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.