زمان و مکان احتمالی شروع فیلم‌برداری فیلم Uncharted

25 January 2017 - 20:00

وقتی که صحبت از پیش تولید پیچده و سخت و تغییر بازیگران و زمان اکران، از یک فیلم مورد انتظار در یکی دو سال گذشته می‌شود، فیلم آنچارتد (Uncharted) می‌تواند در صدر قرار بگیرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

در هفته اخیر، نویسنده فیلم، جو کارناهان (Joe Carnahan) با اعلام بیانیه‌ای گفت که باز هم شروع فیلم‌برداری آنچارتد (Uncharted ) با تاخیر مواجه شده‌است. در ماه اکتبر سال گذشته بود که به خاطر یک تصمیم غیر معقول باز هم برای بار چندم مکان فیلم‌برداری عوض شد و فیلم از جدول اکران کمپانی سونی هم حذف شده‌بود. در همان زمان شاون لوی (Shawn Levy) کارگردان فیلم‌های سه‌گانه شب در موزه (Night at the Museum)، فیلم فولاد اصل (Real Steel) و دو قسمت سریال چیزهای عجیب‌ و غریب (Stranger Things) به پروژه اضافه شد تا روند ساخت فیلم سرعت گیرد. تحلیلگران دلیل این تاخیر را افزایش مکان‌های فیلم‌برداری می‌دانند. در ابتدا قرار بود که فیلم فقط در آفریقای جنوبی ساخته شود اما به نظر می‌رسد که کشور کلمبیا هم به دلیل سنخیت مکانی که با داستان فیلم دارد، جز مکان‌های فیلم‌برداری به حساب آید، که در آن صورت دیگر نیاز به جلوه‌های ویژه عظیمی هم نخواهد‌بود. به طور مثال مجموعه سریال موفق نارکوس (Narcos) از شبکه استرمینگ نتفلیکس را می‌توان نام برد، که بدون هیچ جلوه‌ی ویژه‌ای، منظره‌های عظیم و زیبایی را نمایش می‌دهد. تحلیلگران هم باتوجه به برنامه‌ای که کمپانی سونی منتشر کرده‌است و جاهای‌ خالی که در این برنامه زمانی وجود دارد، زمان شروع فیلم‌برداری را در بهار سال ۲۰۱۷ پیش‌بینی کرده‌اند و به احتمال زیاد فیلم‌برداری فیلم هم در کلمبیا شروع می‌شود.

تاکنون تاریخ جدیدی برای اکران فیلم آنچارتد (Uncharted) اعلام نشده‌است.  اولین بار ساخت فیلم  در سال ۲۰۰۹  تایید شد و مارک والبرگ (Michael Wahlberg)، رابرت دنیرو (Robert DeNiro )، جو پشی (Joe Pesci)، ایمی آدامز (Amy Lou Adams) و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) از جمله بازیگرانی بودند که گفته می‌شد در فیلم حضور دارند. کریس پرت (Chris Pratt) دیگر ستاره بزرگی است که نام  او بارها، برای حضور در فیلم آنچارتد شنیده می‌شد. با این وجود تا این لحظه حضور هیچ بازیگری در این فیلم به صورت رسمی تایید نشده است.

منبع : screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.