نام رسمی فیلم جدید رزیدنت ایول مشخص شد

22 March 2021 - 07:00

یوهانس رابرتس، نام رسمی فیلم جدید رزیدنت ایول را اعلام کرد. این فیلم، ریبوت مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول می‌باشد که رابرتس آن را کارگردانی کرده است.

یوهانس رابرتس (Johannes Roberts)؛ کارگردان انگلیسی، در مصاحبه اخیر خود از نام رسمی نسخه بازآفرینی (ریبوت) رزیدنت ایول (Resident Evil) رونمایی کرد. بنابر گفته رابرتس، این فیلم رزیدنت ایول: به شهر راکون خوش آمدید (Resident Evil Welcome to Raccoon City) نام خواهد داشت.

رزیدنت ایول: به شهر راکون خوش آمدید، ارتباطی با مجموعه فیلم‌های قبلی رزیدنت ایول ندارد. مجموعه فیلم‌های قبلی رزیدنت ایول توسط پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) و با بازی میلا یوویچ (Milla Jovovich) ساخته شد. اولین نسخه این مجموعه در سال ۲۰۰۲ منتشر و آخرین نسخه آن نیز در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.

مهم‌ترین انتقادی که هواداران بازی‌های رزیدنت ایول به این مجموعه فیلم داشتند، عدم وفاداری آن نسبت به بازی رزیدنت ایول بود، اما فیلم به شهر راکون خوش آمدید، براساس دو قسمت اول مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول ساخته شده است و به آن کاملا وفادار خواهد بود.

این فیلم به ماجرای شیوع بیماری و به وجود آمدن زامبی‌ها در شهر راکون در سال ۱۹۹۸ می‌پردازد و بسیاری از شخصیت‌های دو نسخه اول این مجموعه بازی، در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. حضور شخصیت‌هایی چون کریس و خواهرش؛ کلیر ردفیلد (Chris, Claire Redfield)، جیل ولنتاین (Jill Valentine)، آلبرت وسکر (Albert Wesker)، لیان اسکات کندی (Leon S. Kennedy) و ایدا وانگ (Ada Wong) در این فیلم تایید شده است.

رابی امل (Robbie Amell) در نقش کریس، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) در نقش کلیر، هانا جان کامن (Hannah John-Kamen) در نقش جیل، تام هاپر (Tom Hopper) در نقش آلبرت، اون جوگیا (Avan Jogia) در نقش لیان و لیلی گائو (Lily Gao) در نقش ایدا در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

طبق گفته رابرتس، علاوه بر شخصیت‌های آشنای دو نسخه اول فیلم، چندین مکان آشنا نیز در این فیلم دیده می‌شوند. اِمارَتی که نسخه اول بازی در آن سپری می‌شد در کنار ایستگاه پلیسی که نسخه دوم بازی در آن جریان داشت، جزوی از شهر راکون خواهند بود که در فیلم به نمایش درخواهند آمد.

ایستگاه پلیس شهر راکون، که در این فیلم نیز آن را خواهیم دید …

این فیلم که در مرحله پس از تولید قرار دارد، در ۳ سپتامبر (کمتر از ۶ ماه دیگر) منتشر خواهد شد اما تنها نسخه از فرنچایز رزیدنت ایول نمی‌باشد که در حال ساخت است. در حال حاضر، یک انیمیشن با محوریت دو شخصیت لیان و کلیر نیز در حال ساخت قرار دارد که قرار است امسال و از طریق نتفلیکس منتشر شود.

شبکه نتفلیکس، همچنین در حال ساخت یک سریال از این مجموعه می‌باشد که البته رابطه مستقیمی با مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول ندارد و با شخصیت‌های جدید ساخته می‌شود. زمان انتشار این سریال، هنوز مشخص نشده است.

منبع: ign

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.