ارتباط اسکار آیزاک با هشتگ “همانی که می بینید دارد می آید”

22 March 2021 - 13:57
اسکار آیزاک

نقل قولی از کمیک Moon Knight وجود دارد که به تازگی با هشتگ جدیدی از کمپانی Mad Gene Media به اسکار آیزاک ارتباط داده شده است.

به نظر می‌رسد که اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در راه دستیابی به نقش شوالیه ماه از مارول باشد. این بازیگر در ویدیویی که از حساب اینستاگرام کمپانی‌اش به نام Mad Gene Media به اشتراک گذاشته شده بود، ظاهر شد.

در توضیحات پست جدید این اکانت نوشته است: “در حال حاضر خارج از دفتر کار می‌باشد” و هشتگ #TheOneYouSeeComing «همانی که می‌بینید دارد می‌آید» در توضیحات اضافه شده است که نقل قول مستقیمی از شماره پنجم کتاب کمیک Moon Knight می‌باشد. آیزاک به همراه بعضی از مربیان تناسب اندام و همکاران بازیگرش در مرکز ژیمناستیک نیویورک و داخل سالن باغ وحش بروکلین در حال آموزش بودند.

اواخر سال گذشته مشخص شد که آیزاک، لباس شوالیه ماه را در این سریال از دیزنی‌پلاس به خود اختصاص داده است. کارگردانی این سریال را فیلم‌ساز مصری یعنی محمد دیاب (Mohamed Diab) بر عهده دارد. ایثن هانت (Ethan Hunt) نیز به عنوان شرور بزرگ (به احتمال زیاد در نقش رائول بوشمن) به گروه بازیگران این سریال پیوست، اما هنوز نقش او کاملا مشخص نشده است. می کالاماوی (May Calamawy) نیز به عنوان یک کاراکتر ناشناس به این پروژه پیوست.

با این که جزئیات این سریال هنوز فاش نشده است، می‌دانیم که این سریال تقریبا در ما ژوئن فیلم‌برداری خواهد شد و مانند سریال The Falcon and the Winter Soldier طی شش قسمت پخش خواهد شد. طبق گفته‌های مدیر استودیو مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige): مدت زمان هر قسمت از این سریال حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه می‌باشد.

در کمیک‌ها، مارک اسپکتور معروف به شوالیه ماه یکی از نیروهای دریایی سابق است که همکارش یعنی بوشمن به او خیانت می‌کند. هنگام مرگ، اسپکتور مورد استقبال خدای مصری ماه یعنی خونس قرار می‌گیرد و مبدل به آواتار او در زمین و معروف به “مشت خونس” می‌شود. شوالیه ماه در کمیک‌های خود هویت‌های زیادی دارد و در نتیجه امکانات موجود برای اعمال خلاقیت در روند داستان این سریال برای مجری پروژه یعنی جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) و تهیه‌کننده فوق‌العاده یعنی کوین فایگی بی‌پایان خواهد بود.

انتظار می‌رود که سریال Moon Knight در سال ۲۰۲۲ راهی دیزنی‌پلاس شود.

منبع: Collide

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.