بازیگر جدیدی به سریال Batwoman اضافه شد

22 March 2021 - 14:09
Wallis Day

گزارشات اخیر حاکی از این است که بازیگر جدیدی برای هنرنمایی به عنوان زن خفاشی  انتخاب شده.

در فصل جدید مجموعه Batwoman بازیگر جدیدی به نام والیس دی  (Wallis Day) را در نقش کیت کین  (Kate Kane) خواهیم دید، کاراکتری که در طول اولین فصل توسط روبی رُز (Ruby Rose) به جهان Arrowverse معرفی شد.

پیش‌تر در ماه اوت ۲۰۱۸، خانم روبی رُز به عنوان شخصیت اصلی شبکه‌ی The CW انتخاب شد. پس از انتشار این مجموعه، Batwoman مانند سریال‌های قبلی دنیای Arrowverse مثل The Flash یا Legends of Tomorrow مورد استقبال قرار نگرفت. با اینحال کین همچنان نقشی اساسی در رویداد Crisis on Infinite Earths ایفا کرد.

از همان آغاز کار، انتخاب شدن رز جنجال‌هایی در بین بینندگان ایجاد کرد. بعد از انتشار فصل اول Batwoman، اعلام شد خانم رز در فصل دوم حضور نخواهد داشت. صدمه دیدن این بازیگر حین فیلم‌برداری در فصل اول یکی از دلایلی خروج این شخصیت می‌باشد. البته، نفرتی که حول انتخاب او به عنوان بازیگر اصلی به وجود آمد نیز ممطئناً نقشی در این تصمیم داشته است. به جای جایگزین کردن کاراکتر Kane، خانم یاویسیا لزلی (Javicia Leslie) ستاره‌ی فصل دوم شد و شخصیت کاملاً جدیدی به نام رایان وایلدر (Ryan Wilder) معرفی گردید که از قضا اولین سیاه‌پوستی است که در نقش Batwoman ظاهر شده.

باورها بر این بود که رز مجدداً باز خواهد گشت و ناپدید شدن شخصیت Batwoman توضیح داده خواهد شد. اگرچه، طی گزارشات منتشر شده توسط Deadline، اکنون والیس دی در فصل جدید به عنوان کین بازی خواهد کرد. هنوز دقیقاً مشخص نشده که حضور این بازیگر جدید در برنامه چطور توضیح داده می‌شود ولی می‌دانیم که دِی نسخه‌ی دیگری از شخصیت کیت کین (Kate Kane) را ایفا می‌کند.

Batwoman

این تصمیم که شخصیت جدیدی به عنوان Batwoman به مجموعه اضافه شود مورد استقبال هواداران قرار گرفته است. اضافه شدن وایلدر به سریال بعد جدید و منحصر به فردی به برنامه بخشید ولی ناپدید شدن کین همچنان یکی از بزرگ‌ترین سوالات بدون پاسخ این فصل باقی ماند. آخرین قسمت از Batwoman به نام Survived Much Worse حاوی پاسخ‌هایی به بینندگان بود. در این قسمت مشخص شد که کین زنده است اما به علت سقوط هواپیما در Gotham City به طرز غیرقابل شناسایی آسیب دیده است. هنوز مشخص نیست که در قسمت‌های آینده‌ی مجموعه، کین چقدر و تا چه مقدار تأثیرگذار خواهد بود.

والیس پیش‌تر نیز تجربه‌ی حضور در برنامه‌های ابرقهرمانی داشته است. این بازیگر در تمام ۲۰ قسمت سریال تلویزیونی کریپتان (Krypton) شبکه‌ی Syfy به عنوان شخصیت Nyssa-Vex هنرنمایی کرده. پس از این که رز برای بازگشت به Batwoman ابراز علاقه کرده بود، عدم حضور او در فصل جدید می‌تواند برای هواداران ناامیدکننده باشد. حالا که بازیگر جدیدی برای به تصویر کشیدن زن خفاشی انتخاب شده، احتمالاً جزئیات بیشتری درمورد ناپدید شدن کیت کین نمایش داده می‌شود و امتیازهای The CW نیز بهبود خواهند داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.