پسر وین دیزل در سریع و خشن ۹، در نقش کودکی وی بازی می کند

22 March 2021 - 22:21

فرزند وین دیزل با بازی در قسمت نهم مجموعه سریع و خشن، اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرده است. وی در نقش دوران کودکی شخصیت پدرش بازی کرده است.

وین دیزل (Vin Diesel) همیشه به این موضوع اشاره داشته است که موضوع اصلی مجموعه فیلم‌های محبوب سریع و خشن (Fast & Furious)، خانواده بوده است و اکنون و با اضافه کردن فرزند خود به این مجموعه، حرف خود را به اثبات رسانده است.

فرزند ۱۰ ساله وین دیزل که وینسنت (Vincent) نام دارد، با بازی در نهمین قسمت از مجموعه سریع و خشن که سریع و خشن ۹ (Fast & Furious 9) نام دارد، برای اولین بار تجربه بازیگری را بدست آورده است.

گرچه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که فرزند دیزل در چه نقشی بازی خواهد کرد اما سایت tmz، مدارک قرارداد وی را بدست آورده است و طبق آنها، وینسنت جوان در نقش دوران کودکی شخصیت دومنیک (با بازی وین دیزل)، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم‌برداری فیلم سریع و خشن ۹، سال گذشته انجام شد و وینسنت نیز در همان زمان و در ۹ سالگی، در سکانس‌های مربوط به خود بازی کرده بود. طبق مدارک tmz، وینسنت نوجوان برای هر روز بازی در این فیلم، ۱۰۰۵ دلار حقوق گرفته است!

پیش از این و در خشن ۷ (Furious 7)، تصاویری از کودکی شخصیت دومنیک را دیده بودیم هرچند در آن فیلم، این شخصیت را الکس مک‌گی (Alex McGee) بازی کرده بود.

سریع و خشن ۹ قرار بود سال گذشته میلادی منتشر شود اما به خاطر انتشار ویروس کرونا و به عنوان یکی از اولین فیلم‌های بزرگ، تاریخ اکران خود را به مدت ۱ سال به تاخیر انداخت. اکران این فیلم چند روز قبل و برای سومین بار، با تاخیر مواجه شد و طبق برنامه ریزی فعلی، قرار است در اواخر ماه ژوئن (۳ ماه دیگر) اکران شود.

در قسمت جدید این مجموعه، شاهد بازگشت شخصیت منفی سایفر (با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron)) از قسمت قبلی هستیم که وی با کمک شخصیت جیکوب (با بازی جان سینا (John Cena))، قصد انتقام گرفتن از گروه دومنیک را دارد. اما نکته جالب ماجرا آن است که جیکوب، برادر دومنیک است! برادری که در نسخه‌های قبلی فیلم، هیچگونه اشاره‌ای به وی نشده است!

بازیگرانی چون میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) و تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) از مجموعه‌های قبلی، در این فیلم نیز ایفای نقش کرده‌اند. همچنین هلن میرن (Helen Mirren) نیز به مانند ترون، از قسمت قبلی فیلم، به این نسخه اضافه شده است.

کاردی بی (Cardi B) نیز در کنار سینا و فرزند دیزل، جزو بازیگران جدید این قسمت می‌باشند. با این وجود، در این قسمت خبری از دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) نخواهد بود. این دو در سال ۲۰۱۹، در اسپین‌آف این مجموعه بازی کرده بودند.

منبع: tmz

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.