تریلر جدید سریال The Falcon and Winter Soldier

23 March 2021 - 09:39
سریال The Falcon and the Winter Soldier

با توجه به قسمت‌های پخش شده و تریلر تازه منتشر شده سریال The Falcon and Winter Soldier از استودیو مارول اطلاعاتی از کاراکتر باکی به دست آمده است.

سریال جدید The Falcon and Winter Soldier نمای نزدیک‌تری از فناوری واکاندا را در بازوی باکی نشان می‌دهد. پس از فهمیدن آنچه در پایان فیلم Captain America: The Winter Soldier برای او اتفاق افتاد و به دنبال آن در فیلم Captain America: Civil War احیا شد، او تصمیم گرفت با کمک واکاندا دوباره کارش را شروع کند. روند پیشرفت او، همانطور که در فیلم‌های Black Panther و Avengers: Infinity War مشاهده شد، به آرامی پیش رفت.

پس از ناپدید شدن او به دلیل کاری که تانوس انجام داد، حالا او پنج سال پس از حماسه Infinity و در دنیای بدون استیو راجرز به جلو حرکت می‌کند. اینبار او با سم ویلسون در سریال The Falcon and Winter Soldier برای یک ماجراجویی جدید هم‌تیمی می‌شود؛ زیرا آن‌ها با دشمنان آشنا و جدیدی مبارزه می‌کنند. همانطور که در قسمت‌های ابتدایی سریال The Falcon and the Winter Soldier دیده می‌شود، در حالی که داستان سم بیشتر پیرامون سفرش است و در نهایت به عنوان کاپیتان آمریکای جدید MCU دیده می‌شود، داستان باکی پیرامون کنار آمدن با گذشته خود به عنوان سرباز زمستان خواهد بود.

در حالی که هنوز سم و باکی باید مسیر‌های خود را در این سریال دیزنی‌پلاس طی کنند، این دو به زودی برای شروع ماموریت جمعی خود به یکدیگر می‌پیوندند. نمای جدیدی از سریال The Falcon and Winter Soldier که توسط استودیو مارول به اشتراک گذاشته شده است، بازوی ویبرونیوم باکی را در حالی که دارد آن را به سم نشان می‌دهد، برجسته می‌سازد. در جایی از این کلیپ نشان داده می‌شود که چگونه بازوی او به شانه‌هایش چسبیده است و تکنولوژی واکاندا را در داخل بازویش که باعث کار کردن آن می‌شود، نشان می‌دهد.

سریال The Falcon and Winter Soldier تعیین خواهد کرد که چه نوع آینده‌ای در انتظار باکی در MCU خواهد بود. همان طور که در این نمایش تا کنون دیده شده است، او در دوره درمانی شرکت کرده و گناهان خود را به عنوان سرباز زمستانی جبران می‌کند. اگرچه او هنگام کار به عنوان قاتل HYDRA شستشوی مغزی شده بود، معلوم است که او هنوز تحت تاثیر جنایات قبلی خود می‌باشد. انجام چنین کاری نه تنها برای افرادی که به آن‌ها ظلم کرده است بلکه برای خودش نیز که یک زندگی جدید را با یک هویت اصلی آغاز می‌کند، نیز مفید است. شاید در پایان سریال، او هویت ابرقهرمانی خود را به عنوان گرگ سفید که توسط مردم واکاندا به او داده شده است، به رسمیت بشناسد.

استودیو مارول با مخفی نگه داشتن نکات مهم در داستان سریال The Falcon and Winter Soldier و تمرکز بر روابط سرگرم‌کننده بین سم و باکی کار بزرگی انجام داده است. در حالی که سر و کله زدن بین آن‌ها لحظات جذابی برای طرفداران رقم می‌زند، انتظار می‌رود که این سریال از عهده موضوعات تاریکی مانند نژادپرستی و مشکلات کهنه‌سربازها برآید. برای باکی به طور خاص، این موضوع مهم است که روی مشکلات ذهنی‌اش تمرکز کند؛ چرا که برای مدت‌ها مانعی برای او به حساب می‌آمد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.