آخرین اخبار و جزئیات از اسپین_آف سریال The Boys

23 March 2021 - 01:54

در این گزارش به جدیدترین جزئیات و آخرین بازیگران اضافه شده به اسپین‌_آفِ سریال پسران محصول شبکه‌ی آمازون می‌پردازیم.

در این سریالِ اسپین_آف، که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، داستانِ ابرقهرمانان نوجوانان را در تنها دانشگاهِ مخصوصِ پرورشِ ابرقهرمانان دنبال می‌کنیم. طبق آخرین اخبار منتشر شده، سه بازیگرِ جدید به این سریال اضافه شده‌اند: شین پاول مک‌گی (Shane Paul McGhie)، ایمی کاررو (Aimee Carrero) و مدی فیلیپس (Maddie Philipps). این سه بازیگر به دو بازیگری که قبلا برای این پروژه انتخاب شده بودند، جز سینکلر (Jaz Sinclaire) و لیز برودوی (Liz Broadway)، پیوسته‌اند.

کمپانی آمازون، این سریال را این‌طور توصیف کرده است:

سریالی با درو‌ن‌مایه‌ی ناخوشایند و البته جذاب که نیمی از آن به سریال‌های مرسومِ دانشگاهی و نیمی از آن به مجموعه‌فیلم‌های Hunger Games شبیه است.

این سریال روایت‌گر دانشگاهی است که توسط یک سارق بین‌المللی تاسیس شده و دانشجویانِ جوان این دانشگاه که دارای قدرت‌هایی ویژه هستند، نحوه‌ی کنترل این قدرت‌ها و هم‌چنین نحوه‌ی آزادسازی صحیحِ آن‌ها را می‌آموزند. اگر این سریال شبیه به سریال منبعش، The Boys، باشد، انتظار داریم که این قهرمانان جوان بیش از حد لذت‌طلب و از لحاظ اخلاقی منحرف باشند و هم‌چنین انتظار می‌رود که دیالوگ‌های ضربتی و کوبنده‌ی آن، مانند سریال The Boys، حسابی مغزمان را منفجر کنند!

مک‌گی بیش‌تر از همه به‌خاطر نقشش در سریال Deputy شناخته می‌شود که در آن نقش معاون جوزف هریس را ایفا می‌کرد. او هم‌چنین در فیلم‌ها و سریال‌هایی هم‌چون Unbelievable ،What Men Want و Greenleaf نیز ایفای نقش کرده است. کاررو نیز ایفاگر چندین نقش از جمله در فیلم‌ها و سریال‌هایی هم‌چون Young & Hungry ،Elena of Avalor و The Holidate بوده است. فیلیپس از میان این سه نفر، سابقه‌ی بازیگری کم‌تری دارد. برجسته‌ترین نقش‌آفرینی او متعلق به سریال لایو اکشنِ کوتاه نتفلیکس به‌نامِ Teenage Bounty Hunters است.

کریگ روزنبرگ (Craig Rosenberg) که جزوِ تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Boys هم بود، شورانر، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی قسمت اول این سریالِ اسپین_آف خواهد بود. در کنار او، سث روگن (Seth Rogen)، اریک کریپیک (Eric Kripke)، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg)، جیمز ویور (James Weaver)، نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) و پاوون شتی (Pavun Shetty) تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این سریال هستند. استودیوهای Amazon Studios و Sony Pictures Television، همانند سریال The Boys، یک‌بار دیگر با کمپانی‌های Point Grey Pictures ،Kripke Enterprises و Original Film در تهیه‌ی این پروژه‌ی موردانتظار همکاری خواهند کرد.

با توجه به این‌که سریال The Boys هم‌چنان پربیننده‌ترین سریال اورجینال سرویس استریمینگ آمازون است، انتظار می‌رود تا این کمپانی تمایل داشته باشد هرچه زودتر آن را به بهره‌برداری و پخش برساند ولی با این وجود و تا زمان انتشار این گزارش، این سریال هنوز در انتظار گرفتن چراغِ سبز برای آغازِ تولیدش است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.