همکاری کیانو ریوز و نتفلیکس برای ساخت سریال جدید BRZRKR

23 March 2021 - 10:55
BRZRKR

ظاهراً علاقه کیانو ریوز به جان ویک ساخته شدن پروژه‌های مشابه را سبب شده است.

طبق گزارشات کیانو ریوز (Keanu Reeves)  قصد دارد در یک فیلم لایواکشن و مجموعه‌ای اسپین‌آف و انیمه‌ای بر اساس کتاب‌های مصور BRZRKR با BOOM! Studios همکاری کند. طی یک بیانیه مطبوعاتی Netflix به صورت رسمی آغاز مراحل ساخت جهان سینمایی BRZRKR را اعلام کرد. اولین پروژه ریوز و نتفلیکس یک فیلم لایواکشن اقباسی از کتاب‌ها خواهد بود که قرار است ریوز هم در آن بازی کند و هم نقش تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته باشد و مدت کوتاهی پس از منتشر شدن آن، ریوز به عنوان صداگذار شخصیت BRZRKR در انیمه اسپین‌آف مربوط به همین جهان حضور خواهد داشت.

با این‌که هنوز اطلاعات زیادی در مورد این پروژه نداریم، همکاری ریوز و Netflix می‌تواند هیجان‌انگیز باشد و علاوه بر این، بعید است کسی از انیمه بیشتر ناراضی باشد. طی ماه‌های اخیر، به نظر این شبکه به تمام ایده‌هایی ممکن برای ساخت انیمه‌هایی بر اساس فرانچایزهای بزرگ جواب مثبت داده است بنابراین اضافه کردن یک مجموعه دیگر به این لیست چندان تعجب برانگیز نیست.

BRZRKR یک مجموعه از کتاب‌های مصور ۱۲ قسمتی است که سال‌هاست آقای ریوز روی ایده‌ی عرضه آن کار می‌کند. داستان‌های این کتاب توسط کیانو ریوز و یکی از بهترین نویسندگان New York Times یعنی مت کیندت (Matt Kindt) نوشته شده و طراحی شخصیت‌ها نیز بر عهده رافائل گرمپا (Rafael Grampá) بوده است.

keanu Reeves

مردی که تنها به نام بی شناخته می‌شود، شخصیتی نیمه انسان و نیمه خداست که با خشونت نفرین شده و به اجبار آن را انجام می‌دهد، حتی اگر به قیمت فدا کردن سلامت روانش باشد. اما پس از قرن‌ها سرگردانی در دنیا، بی در نهایت یک سرپناه پیدا کرده، کار کردن برای دولت آمریکا برای مبارزه در نبردهایی که برای دیگران بیش از حد خشونت‌آمیز و خطرناک است. در ازای این کار، بی تنها به دنبال یک چیز است؛ حقیقت درباره ماهیت همیشه غرق خونش و این‌که چطور به آن خاتمه دهد.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این مجموعه و فیلم سینمایی مشخص نشده اما حضور داشتن جان ویک در هر پروژه‌ای می‌تواند به جذب مخاطب کمک کند.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.