بازیگران تازه‌ای به فصل دوم The Witcher اضافه می‌شوند

23 March 2021 - 11:38
The Witcher

جهان The Witcher گسترده‌تر از قبل خواهد شد.

امروز، Netflix اخبار فوق‌العاده‌ای درباره بازیگران جدید مجموعه The Witcher به اشتراک گذاشت که شامل اضافه شدن هنرمندانی از سریال Bridgerton و یکی از بازیگران Hobbit می‌شود. طی یک توئیت، این شرکت استریم اعلام کرد چهره‌های جدیدی که شخصیت‌های تازه‌ای در دومین فصل این مجموعه را به تصویر خواهند کشید آیوا آندو (Adjoa Andoh)، گراهام مک‌تویش (Graham McTavish)، سایمون کالو (Simon Callow)، کریس فولتون (Chris Fulton)، کسی کلیر (Cassie Clare)، لیز کار (Liz Carr) و کوین دویل (Kevin Doyle) خواهند بود.

قرار است شخصیت‌های جدید بسیاری در فصل دوم حضور داشته باشند و همه این‌ها می‌تواند به پیچیدگی و جذابیت بیشتر این سریال کمک کنند. خانم آندو در تلویزیون انگلستان چندین و چند نقش برجسته را به تصویر کشیده که از میان آن‌ها می‌توان به حضور در سریال Doctor Who و درام پزشکی Casualty اشاره کرد. البته پس از عرضه‌ی مجموعه Bridgerton شهرت این بازیگر جهانی شد و مطمئناً حضور او در The Witcher این جنبه زندگی حرفه‌ای او را تقویت خواهد کرد. نام شخصیتی که برای این هنرمند در نظر گرفته شده Nenneke می‌باشد که مادر و معلم گرالت (Geralt) در مجموعه محسوب می‌شود.

طرفداران Outlander بدون شک با مک‌تویش آشنا هستند. ایشان در فصل دوم به عنوان شخصیت دیکسترا (Dijkstra) ایفای نقش خواهد کرد. یک جاسوس که به انجام فعالیت‌های پست‌تر روی آورده و مطمئناً کسانی که بازی‌های The Witcher را تجربه کرده‌اند او را به یاد می‌آورند.

یکی دیگر از نام‌های بزرگ حاضر در این لیست سایمون کالو می‌باشد، هر چند هنوز مشخص نیست که کدام شخصیت به ایشان سپرده خواهد شد اما می‌توان حدس زد که در دنیای Witcher به اندازه کافی برای او جا هست. کوین دویل شخصیتی به نام  بالیان (Ba’lian) را به تصویر خواهد کشید، کریس فولتون نقش یک جادوگر به نام رینس (Rience) را بازی خواهد کرد که پس از قتل عام سینترا (Cintra) در جستجوی سیری (Ciri) می‌باشد. کسی کلیر نقش فیلیپا آیلهارت (Philippa Eilhart) رهبر انجمن جادوگران را بر عهده خواهد داشت. انتخاب شدن کلیر پیش‌تر در شایعات منتشر شده بود و اکنون به صورت رسمی حضور ایشان تأیید شده است.

با وجود چندین مشکل پیش آمده به علت ویروس کووید ۱۹ به نظر فرایند تولید فصل جدید درحال کامل شدن است. فصل دوم مجموعه The Witcher در سال میلادی ۲۰۲۱ و در تاریخی که هنوز قطعی نشده منتشر خواهد شد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.