شایعه؛ سریال اسپین‌آف Hawkeye در دست ساخت است

23 March 2021 - 12:38
Hawkeye

شخصیت جدیدی به نام اکو، اولین کاراکتر بومی آمریکا و قهرمان ناشنوای جهان سینمایی مارول خواهد بود.

پیش از اینکه شبکه Disney+ ساخته شدن سریال Hawkeye را اعلام کند، گزارش شده بود که مارول درحال کار روی یک مجموعه اسپین‌آف در مورد شخصیت Echo است. ایفای این نقش بر عهده آلاکوئا کاکس (Alaqua Cox) گذاشته شده که به نام مایا لوپز (Maya Lopez) هم شناخته می‌شود. در Hawkeye، او یک شخصیت بومی آمریکا و ناشنواست که می‌تواند قابلیت‌های دیگران را تقلید کند.

بر اساس گزارشات وب‌سایت Variety، اتان کوهن (Etan Cohen) و امیلی کوهن (Emily Cohen) برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی این مجموعه در نظر گرفته شده‌اند، البته سایر نویسندگان کمکی همچنان درحال گزینش هستند. در کنار این‌ها بهتر است بدانید درحال حاضر نه Marvel Studios و نه کوهن‌ها در دست ساخت بودن این سریال را انکار یا تأیید نکرده‌اند.

در کتاب‌های مصور، شخصیت اکو (Echo) با قهرمانانی مثل انتقام جویان (Avengers)، بی‌باک (Daredevil) و شوالیه ماه (Moon Knight) کار کرده است. اکنون که گفته می‌شود چارلی کاکس (Charlie Cox)، بازیگر نقش Daredevil شبکه Netflix درحال فیلم‌برداری Spider-Man: No Way Home در نقشی نامشخص است و Disney+ فعلاً روی یک سریال با اسکار آیزاک (Oscar Isaac) به نام Moon Knight کار می‌کند، معرفی کردن Echo به قهرمانان مارول منطقی به نظر می‌شد.

Hawkeye

با این‌که شایعات هنوز توسط Marvel تأیید نشده ولی کاملاً مشخص است که این استودیو درحال گسترده‌تر کردن دامنه‌ی ابرقهرمان‌ها و ارائه تنوع بیشتر می‌باشد. کامیک‌های مارول قهرمانان بومی آمریکای زیادی را به نمایش گذاشته اما Echo اولین شخصیتی است که در جهان سینمایی مارول حضور پیدا می‌کند. علاوه بر این، Echo اولین قهرمان ناشنوا در جهان MCU محسوب می‌شود.

فیلم‌برداری مجموعه Hawkeye به اتمام رسیده و در کنار جرمی رنر (Jeremy Renner) به عنوان هاک‌آی، این سریال هیلی استانیفیلد (Hailee Steinfeld) در نقش کیت بیشاپ (Kate Bishop) را نیز شامل می‌شود. در کنار این دو فرا فی (Fra Fee)، تونی دالتون (Tony Dalton)، برایان دآرسی جیمز (Brian D’Arcy James) نیز حضور خواهند داشت و فلورنس پو (Florence Pugh) به عنوان بازیگر مهمان در نقش بیوه‌ی سیاه جدید هنرنمایی خواهد کرد.

پیش از این‌که یک سریال جدا درباره Echo ساخته شود حضور او را به عنوان مایا لوپز در Hawkeye خواهیم دید. همچنان مشخص نشده که تاریخ انتشار Hawkeye چه زمانی خواهد اما فعلاً اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی برای این کار برنامه‌ریزی شده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.