تاریخ شروع فیلم‌بردای فیلم Black Adam مشخص شد

23 March 2021 - 14:39
فیلم Black Adam

دوئین جانسون تاریخ آغاز فیلم‌برداری فیلم «بلک ادم» را مشخص کرد و صفحه‌ اول فیلم‌نامه این فیلم را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشت.

در سال ۲۰۱۴ بود که دوئین جانسون (Dwayne Johnson) قرارداد بازی در نقش بلک ادم را امضا کرد. در همین سال بود که فیلم Man of Steel در سینماها به نمایش درآمد و برنامه‌ها برای ساخت دنیای گسترده از فیلم‌های ابرقهرمانی کمپانی DC توسط زک اسنایدر (Zack Snyder)‌ آغاز شد.

اکنون هفت سال از این زمان سپری شده و برنامه‌های زک اسنایدر برای ساخت دنیای گسترده DC به کل کنسل شده و اکنون کمپانی Warner Bros برنامه‌های متفاوتی را برای این فرنچایز ابرقهرمانی خود در سر دارد. این کمپانی هم تولید فیلم‌های به هم پیوسته‌ای مانند فیلم The Flash را در برنامه‌های آینده خود دارد و هم فیلم‌های کاملاً مستقلی مانند فیلم The Batman.

دوئین جانسون به‌تازگی با انتشار ویدیویی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره روند فیلم‌برداری این فیلم گفت:

ما تقریباً سه هفته با آغاز روند فیلم‌برداری فیلم Black Adam فاصله داریم و من باور نمی‌کنم که سرانجام می‌خواهیم این پروژه را تولید کنیم و عجب ماجراهایی را (برای ساخت این فیلم) پشت سر گذاشته‌ایم. درواقع من می‌توانم سرانجام وارد شدن این پروژه به مرحله ساخت را باور کنم چرا که در طی سال‌های پیش برای ساخت این پروژه تلاش بسیاری کرده‌ایم.

در فیلم Black Adam نه تنها شاهد پیشینه داستانی کاراکتر اصلی این فیلم یعنی بلک ادم خواهیم بود بلکه قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی دیگری نیز از کمیک بوک‌های DC در این فیلم معرفی خواهند شد.

علاوه بر این، در فیلم Black Adam شاهد معرفی گروه ابرقهرمانی Justice Society of America (انجمن عدالت آمریکا) نیز خواهیم بود که از اعضای این گروه ابرقهرمانی که قرار است در این فیلم حاضر شوند می‌توان به کاراکترهایی از جمله Atom Smasher با نقش‌آفرینی نوحا سنتینو (Noah Centineo)، هاوک‌من با نقش‌آفرینی آلدیس هاج (Aldis Hodge)، سایکلون با نقش‌آفرینی کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) و دکتر فیت اشاره کرد. وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز کارگردان و تهیه‌کننده اسپانیایی با نام ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) بر عهده خواهد داشت.

این کارگردان پیش از این نیز، با همکاری دوئین جانسون فیلم آینده کمپانی دیزنی با عنوان Jungle Cruise را تولید کرده و وظیفه کارگردانی این فیلم را برای این کمپانی بر عهده داشته است. فیلم Jungle Cruise در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸) در سینماها به نمایش گذاشته شود که بعداً تاریخ پخش آن به ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) موکول شد و دوباره به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها تاریخ پخش آن تقریباً به یک سال بعد یعنی به تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ (۸ مرداد ماه ۱۴۰۰) منتقل شد.

فیلم Black Adam

فیلم Black Adam نیز در ابتدا قرار بوده که در سال ۲۰۲۰ وارد مرحله تولید شود ولی به علت همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده توسط این ویروس برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها، تاریخ آغاز فیلم‌برداری آن به امسال موکول شد و اکنون طبق صحبت‌های جدید دوئین جانسون، این فیلم از سه هفته آینده به صورت رسمی وارد مرحله تولید خواهد شد.

فیلم Black Adam برای پخش در تاریخ دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است ولی اکنون به نظر می‌رسد که این فیلم برای پخش در این تاریخ آماده نخواهد شد چرا که دوئین جانسون و کارگردان آن یعنی ژاومه کویت-سرا به جای عجله کردن برای آماده شدن این فیلم در تاریخ تعیین شده، بر روی کیفیت آن و تولید کردن این پروژه به بهترین شکل ممکن تمرکز خواهند کرد. دوئین جانسون علاوه بر مشخص کردن زمان آغاز فیلم‌برداری این فیلم، ویدیویی را نیز از صفحه اول فیلم‌نامه آن در شبکه اجتماعی اینستاگرم منتشر کرده است.

فیلم‌نامه فیلم Black Adam را نویسنده‌ای با نام آدام استیکیل (Adam Sztykiel) به قلم درآمده و اکنون با توجه به این ویدیو منتشر شده به نظر می‌رسد که وظیفه اصلاح و بازبینی این فیلم‌نامه را، دو نویسنده دیگر با نام‌های روری هاینز (Rory Haines) و سهراب نوشیروانی (Sohrab Noshirvani) بر عهده داشته‌اند. این دو نویسنده پیش از این نیز وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم جدید کمپانی STXfilms با عنوان The Mauritanian و با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) را بر عهده داشته‌اند.

دوئین جانسون در این ویدیو در رابطه با کاراکتر بلک ادم گفت:

من به شما مثالی را می‌زنم برای این‌که بدانید کاراکتر بلک ادم چه کسی است و نقشش در دنیای (کمیک بوک‌های) DC چیست و همچنین نقشی که فکر می‌کنم این کاراکتر در جهان ابرقهرمان‌ها و دنیای DC و همچنین در دنیای ابرقهرمانی مارول دارد را به شما خواهم گفت. من نمی‌گویم که ترکیبی (از مارول و DC) در کار خواهد بود، بلکه منظور من این است که برای من و کاراکترم اهمیتی ندارد (که در کدام‌یک از این دنیاهای ابرقهرمانی باشد) چرا که همه‌ی آن‌ها متوجه حضور او خواهند شد.

و سپس او صفحه اول فیلم‌نامه این فیلم را خواند:

من دوست دارم که هر روز در رنگین‌کمان سوار شوم و به جهان بگویم که همه چیز خوب است ولی تلاش می‌کنم تا مقداری تاریکی را نیز بر دوش خود بگیرم تا این‌که اوضاع بهتر شود… من مرد سایه پوش هستم.

بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم کاراکتر دوئین جانسون چگونه در برنامه‌های آینده کمپانی برادران وارنر در پروژه‌های تولیدی آینده‌شان از کمپانی DC مانند ادامه فیلم‌های Aquaman و Wonder Woman جای خواهد گرفت. از دیگر پروژه‌های آینده کمپانی DC نیز می‌توان به فیلم The Suicide Squad جیمز گان (James Gunn) که قرار است در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود و همچنین فیلم جدیدی از Superman که فیلم‌نامه آن را تا-نهیسی کوتس (Ta-Nehisi Coates) خواهد نوشت اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.