اسکار ۲۰۲۱ مجری نخواهد داشت

23 March 2021 - 14:22

برای سومین سال پیاپی، مهم ترین مراسم سینمایی سال، بدون داشتن مجری برگزار خواهد شد.

مراسم اسکار سال ۲۰۲۱، امسال و به خاطر ویروس کرونا، با شرایطی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد اما در یک مورد، به مانند مراسم دو سال گذشته است و آن هم نداشتن یک مجری است.

طبق گفته برخی منابع، مراسم سال ۲۰۲۱ به مانند مراسم های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹، بدون داشتن یک مجری برگزار خواهد شد. آخرین بار مراسم سال ۲۰۱۸ با مجری برگزار شد اما در سال ۲۰۱۹ و تنها چند روز مانده به انجام مراسم، کوین هارت (Kevin Hart) از مجری گری مراسم استعفا داد و از آن زمان تاکنون، مراسم اسکار مجری نداشته است.

مراسم اسکار که از سال ۱۹۲۹ در حال برگزاری می‌باشد، به جز در سالیانی خاص، همواره دارای حداقل یک مجری بوده است. آخرین باری که مراسم اسکار بدون مجری برگزار شد، مراسم سال ۱۹۸۹ است. بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۱ نیز، آخرین باری بود که مراسم اسکار ۳ سال پیاپی بدون مجری برگزار شده بود.

همچنین بنابر گفته منابع خبری، آکادمی اسکار در تلاش است تا با اهدای هدایا، مشاهیر هالیوود را راضی کند که در مراسم امسال به صورت حضوری شرکت کرده و جوایز را به برندگان اهدا کنند.

طبق بیانیه‌ای که ۳ روز قبل از طرف آکادمی منتشر شد، مراسم اسکار برخلاف سایر مراسم‌های امسال، کاملا به صورت حضوری برگزار خواهد شد و برندگان نمی‌توانند از طریق تماس تصویری، جایزه خود را دریافت کنند.

بدین منظور، آکادمی قصد دارد تنها اجرای برترین موسیقی‌های سال را در سالن تئاتر دالبی  برگزار کند و مراسم اصلی در ترمینال مسافربری راه آهن لس آنجلس برگزار خواهد شد تا آکادمی بتواند مدعوین را با فاصله اجتماعی مناسب از یکدیگر، قرار دهد.

همچنین مراسم امسال تنها با حضور نامزدان و همراهان آنها، اهدا کنندگان جوایز، تیم پزشکی و تست کرونا و در نهایت عوامل پشت صحنه، برگزار خواهد شد و خبری از مردم عادی نخواهد بود.

لازم به ذکر است که مراسم اسکار سال ۲۰۲۱ که نود و سومین دوره آن محسوب می‌شود، روز ۲۵ آوریل (بامداد ۶ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.