سینمایی Black Widow مجدداً تأخیر خورد

24 March 2021 - 11:18
Black Widow

تاریخ انتشار فیلم Black Widow به صورت رسمی ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و این محصول علاوه بر سینماها به صورت همزمان در Disney+ قابل مشاهده خواهد بود.

در نهایت مشخص شد Black Widow در همان روزی که قدم به سینماها می‌گذارد در شبکه‌ی Disney+ نیز عرضه می‌شود. این فیلم مورد انتظار Marvel که در ابتدا قرار بود در ماه مه ۲۰۲۰ منتشر شود و فاز چهارم جهان سینمایی مارول را شروع کند تا به امروز به دلیل همه‌گیری کرونا چندین و چند بار تأخیر داشته است. تا مدتی پیش برنامه‌ها اینطور بود که Black Widow در ماه مه ۲۰۲۱ منتشر شود اما بسیاری انتظار داشتند که این تاریخ هم قطعی نباشد. با این‌که واکسیناسیون علیه ویروس آغاز شده و سالن‌ها درحال بازگشایی هستند، رفتن به سینما تا اینجای ۲۰۲۱ همچنان کاری خطرناک محسوب می‌شود.

سوال بزرگ‌تری که ذهن خیلی از هواداران را درگیر کرده بود این است که آیا Disney قصد دارد این فیلم را در سرویس استریم خودش همزمان با عرضه جهانی منتشر کند یا خیر. در طول همه‌گیری، این استودیو دسترسی ویژه‌ای برای Disney+ در نظر گرفت و فیلم‌های Mulan و Raya and the Last Dragon را با هزینه بیشتر برای مشترکین عرضه کرد. برای مدتی Disney و Marvel تمایلی به انجام این کار برای Black Widow نداشتند و امیدوار بودند بتوانند آن را به صورت انحصاری در سینما عرضه کنند. به هر حال، طرز فکر استودیو تغییر کرده و بیوه سیاه تابستان جاری همزمان با سینما در خانه نیز قابل تماشا خواهد بود.

امروز، Disney با حساب رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که تاریخ انتشار ۱۸ تیر ماه خواهد بود. در کنار به اشتراک گذاشتن این خبر پوستر جدیدی نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید: (برای اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید)

بدین شکل، به احتمال زیاد دیگر تغییر و تأخیری در عرضه Black Widow نداشته باشیم. Disney زمان زیادی دارد تا کمپین تبلیغاتی خودش برای این فیلم را آغاز کند. بیش از یک سال است که تریلری از بیوه سیاه منتشر نشده، پس ضروری است که با انتشار ویدئوهای بیشتر هیجان مردم را بالا ببرند. اگر این فیلم در تاریخ قبلی عرضه می‌شد مطمئناً کار برای تیم بازاریابی و همچنین جلب مخاطب چالش برانگیز می‌بود، با این تأخیر سالن‌های سینمای بیشتری بازگشایی می‌شوند و فرصت بیشتری به واکسینه شدن مردم نیز داده می‌شود که احتمالاً در میزان فروش تأثیرگذار خواهد بود. با هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری، بدون شک Black Widow برای سودآوری به فروش بلیط وابسته است. منتشر شدن آن روی شبکه Disney+ نیز هوشمندانه است، چرا که به دلیل محدودیت ظرفیت سینماها مطمئناً بسیاری مجبور به تماشای آن در خانه خواهند بود. علاوه بر این، برای افرادی که می‌خواهند جنبه احتیاط را رعایت کنند خانه بهترین گزینه قلمداد می‌شود.

علاقه Disney برای عرضه سنتی Black Widow در سینماها قابل درک بود اما با توجه به شرایط فعلی بهترین استراتژی همین گزینه است. در ضمن نگه داشتن بیشتر بیوه سیاه چندان عاقلانه نیست. فاز چهارم دنیای مارول با سریال‌های WandaVision و The Falcon and The Winter Soldier آغاز شده پس رسماً Marvel قدم بعدی برنامه‌هایش را برداشته است. داستان بیوه سیاه بین اتفاقات Captain America: Civil War وAvengers: Infinity War رخ می‌دهد و امیدوار هستیم با فیلمی تماشایی طرف باشیم.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.