فیلم Tenet به دلیل استقبال مدت بیشتری در سالن‌های IMAX پخش می‌شود

24 March 2021 - 12:21
Tenet

کریستوفر نولان بخش‌هایی از جدیدترین فیلم خود را با دوربین‌های IMAX فیلم‌برداری کرده و همین موضوع باعث رونق بیشتر سینماهای IMAX شده.

پس از این‌که Tenet در هفته‌های اخیر صندلی بیش از ۳۰ سالن سینما را تکمیل کرد، پخش آن در سالن‌های دارای تکنولوژی IMAX ایالت لس‌آنجلس تمدید شد. اکنون که کاهش محدودیت‌های کرونایی اجرا شده، می‌توانیم بهبودهایی در عملکرد سینماها مشاهده کنیم. این فیلم علمی تخیلی برای اولین بار با ظرفیت محدود در ماه اوت ۲۰۲۰ منتشر شد و از آن زمان در سرویس‌های استریم در دسترس بوده است. اما این‌که بالاخره می‌توان آخرین ساخته نولان را در پرده نقره‌ای تماشا کرد برای طرفداران خوشحال‌کننده خواهد بود.

این فیلم با هنرنمایی جان دیوید واشنگتون (John David Washington)، رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) و کنث برانا (Kenneth Branagh) ساخته شده و با دوربین‌های IMAX و ۷۰ میلی‌متری فیلم‌برداری شده است. اکنون سالن‌های بیشتری با ظرفیت ۲۵% درحال بازگشایی هستند و تماشاگران بیشتری قادرند با بهترین کیفیت ممکن آن را تجربه کنند. طبق گزارشی، Tenet در دوازدهم مارس در چهار سالن IMAX ایالت نیویورک عرضه شده و هشت سالن IMAX در لس‌آنجلس نیز از ۱۹ مارس شروع به پخش آن کرده‌اند.

بیانیه مطبوعاتی جزئیات بیشتری را در این مورد مشخص کرده است:

طی هفته گذشته  Tenet ظرفیت بیش از ۳۰ سالن سینما در Lincoln Square ایالت نیویورک و Universal City ایالت لس‌آنجلس را تکمیل کرده است. ظرفیت ۲۵ درصدی پنج سالن از هشت سالن جنوبی کالیفرنیا از جمله Century City،Burbank Universal City Norwalk و  Ontario Mills در روزهای جمعه و شنبه در شب پخش فیلم تکمیل شدند.

هنوز مشخص نیست که در ۳۰ مارس پخش Tenet متوقف خواهد شد یا خیر. در هر صورت، برای افرادی که همچنان قصد داشتند ساخته نولان را در سینما تماشا کنند فرصت زیادی باقی نمانده.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.