تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم Spider-Man 3 منتشر شد

24 March 2021 - 14:19

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم «مرد عنکبوتی ۳» با حضور زندیا کلمن منتشر شده است.

در این تصاویر جدید می‌توان زندیا کلمن (Zendaya Coleman) و هم کلاسی‌هایش را در حالی که مشغول بازی کردن بسکتبال در یکی از صحنه‌های این فیلم هستند، مشاهده کرد. سومین قسمت از سری فیلم‌های Spider-Man دنیای سینمایی مارول قرار است در انتهای سال جاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

داستان این فیلم نیز، به عواقب تکان‌دهنده افشای عمومی هویت مرد عنکبوتی تام هالند (Tom Holland) خواهد پرداخت. علی‌رغم این‌که کمپانی مارول هنوز وجود عنصر مولتی‌ورس (چند جهانی) را در داستان این فیلم تائید نکرده و از این موضوع طفره رفته است ولی با توجه به بازیگرانی که از پروژه‌های قبلی Spider-Man به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند، حدس و گمان‌های طرفداران در رابطه با این موضوع نیز در طی چند ماه اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است.

این اولین باری نخواهد بود که فرنچایز دنیای سینمایی مارول، کاراکتر محبوبی را از نسخه‌ قدیمی فیلم Spider-Man به فیلم جدیدشان می‌آورند. در قسمت دوم سری فیلم‌های Spider-Man دنیای سینمایی مارول با عنوان Spider-Man: Far From Home نیز، شاهد آن بودیم که بازیگر نقش جیمز جونا جیمسون سری فیلم‌های Spider-Man سم ریمی (Sam Raimi) یعنی جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) دوباره در همین نقش، در انتهای این فیلم ظاهر شد.

آخرین باری که این بازیگر در این نقش دیده شده، قسمت سوم سری فیلم‌های Spider-Man سم ریمی در سال ۲۰۰۷ می‌باشد. طبق گزارش‌ها، از دیگر بازیگرانی که قرار است از سه‌گانه Spider-Man سم ریمی در این فیلم حاضر شوند می‌توان به کاراکترهای دکتر اختاپوس، مری جین واتسون و پیتر پارکر اشاره کرد.

نقش این کاراکترها را در سه‌گانه Spider-Man سم ریمی به ترتیب آلفرد مولینا (Alfred Molina)،‌ کریستن دانست (Kirsten Dunst) و توبی مگوایر (Tobey Maguire) ایفا کرده‌اند. حتی دیگر شایعه‌های منتشر شده حاکی از آن است که کاراکترهایی مانند مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) به همراه گوئن استیسی اما استون (Emma Stone) و الکترو جیمی فاکس (Jamie Foxx) نیز قرار است در این فیلم حاضر شوند.

از دیگر بازیگران قسمت‌های قبلی این فیلم که قرار است در این فیلم دوباره به ایفای نقش بپردازند می‌توان به زندیا کلمن، جیکوب باتالون (Jacob Batalon)، مریسا تومی (Marisa Tomei) و تونی ریوولوری (Tony Revolori) اشاره کرد. علاوه بر این طبق گزارش‌های منتشر شده، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج و چارلی کاکس (Charlie Cox) نیز در نقش دردویل در این فیلم حاضر خواهند شد.

به‌تازگی یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام Marvel Love، تصاویری را از پشت صحنه ساخت این فیلم با حضور زندیا کلمن و دیگر بازیگران آن به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد که آن‌ها با لباس‌های ورزشی خود، سرگرم بازی بسکتبال هستند. با وجود این‌که قرار است بازیگران بسیار بزرگی در این فیلم حاضر شوند ولی همچنان به نظر می‌رسد که زندگی پیتر پارکر در دبیرستان نیز، در این فیلم نشان داده خواهد شد.

تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم را می‌توان از طریق این لینک مشاهده کرد.

باید به این موضوع اشاره کرد که پیش از این نیز، تام هالند از مقیاس عظیم داستانی قسمت سوم این فرنچایز تعریف و تمجید بسیاری کرده است. این بازیگر ادعا کرده که فیلم Spider-Man 3 «بلندپروازانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی مستقلی که تا به حال ساخته شده» می‌باشد.

در حالی که طرفداران فیلم Spider-Man 3 نگران هستند که با حضور بازیگران بزرگی مانند بندیکت کامبربچ و دیگر بازیگران نام برده شده، روایت داستانی این فیلم گنگ و پیچیده شود ولی به نظر می‌رسد که تام هلند از این موضوع نگران نیست چرا که او پیش از این در مصاحبه‌ای گفته است که: «شما با خواندن فیلم‌نامه این فیلم می‌بینید که آن‌ها قصد دارند چه کاری را (در این فیلم) انجام دهند و متوجه می‌شوید که در این رابطه موفق خواهند شد». شایعه‌های منتشر شده در رابطه با داستان فیلم Spider-Man 3، مقیاس و بازیگران حاضر در آن، انتظار طرفداران و مخاطبان را برای تماشای این فیلم به شدت بالا برده است.

با وجود این‌که کمپانی مارول همچنان طرح داستانی فیلم Spider-Man: No Way Home را مخفی نگه داشته ولی به نظر می‌رسد که داستان این فیلم، مدل جسورانه‌ای از قصه‌گویی با جزئیات بسیار زیاد باشد. قبل از به نمایش درآمدن سری فیلم‌های Avengers نیز، دنیای سینمایی مارول به عنصر مولتی‌ورس در فیلم‌هایش پرداخته بود چرا که آن‌ها از سنگ زمان (یکی از سنگ‌های ابدیت) برای اتصال دنیای سینمایی خود به جهان‌های دیگر استفاده کرده بودند.

سریال WandaVision نیز که اخیراً پخش آن در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به اتمام رسیده، به احتمال وجود دنیاهای دیگر اشاره کرده و زمینه را برای پخش فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness مهیا کرده است. فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.