هلن میرن به عنوان شخصیت ضد قهرمان، به شزم ۲ پیوست

24 March 2021 - 14:27

هلن میرن قرار است در قسمت دوم فیلم موفق شزم به بازی در نقش دختر اطلس؛ یکی از خدایان یونانی بپردازد.

هلن میرن (Helen Mirren) بازیگر انگلیسی، قرارداد بازی در قسمت دوم فیلم شزم! (Shazam!) را امضا کرده است و به زودی در این فیلم، ایفاگر نقش منفی داستان خواهد بود.

در قسمت دوم فیلم شزم که شزم: خشم خدایان (Shazam: Fury of the Gods) نام دارد، میرن در نقش هسپرا (Hespera) بازی خواهد کرد که یکی از دختران اطلس (Atlas) می‌باشد. اطلس از خدایان و اساطیر یونانی است و دختران وی مسئول محافظت از باغ سیب زرین را برعهده داشتند.

زکری لی‌وای (Zachary Levi) به مانند قسمت نخست، در این قسمت نیز در نقش اصلی بازی خواهد کرد و دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) نیز همچون نسخه قبل، کارگردان این نسخه خواهد بود. همچنین هنری گیدن (Henry Gayden) نیز مجددا فیلم‌نامه این اثر را نوشته است.

اشر آنجل (Asher Angel) و آدام برودی (Adam Brody) از جمله بازیگران نسخه اول فیلم هستند که در این قسمت نیز بازی خواهند کرد. ریچل زیگلر (Rachel Zegler) نیز اخیرا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است هرچند نقشی که وی در آن بازی خواهد کرد، هنوز مشخص نشده است.

شزم! داستان نوجوانی به نام بیلی بتسون را روایت می‌کند که با گفتن کلمه شزم، تبدیل به یک ابرقهرمان بزرگسال می‌شود که صاحب قدرت‌های شش خدای یونانی (از جمله اطلس) است. این فیلم که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری و در سال ۲۰۱۹ ساخته شده بود، در گیشه موفق به فروش ۳۶۶ میلیون دلاری شد.

لازم به ذکر است که قسمت دوم این فیلم قرار است در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی اکران شود.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.