صحبت‌های سازنده Walking Dead درباره سینمایی Rick Grimes

24 March 2021 - 15:23
Rick Grimes

سازنده سریال The Walking Dead یعنی رابرت کرکمن اظهار کرده که فیلم ریک گریمز تفاوت‌های زیادی با مجموعه تلویزیونی شبکه AMC خواهد داشت.

این سریال محبوب که اولین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی شروع به پخش کرد در طول سال‌های متوالی توانسته حجم قابل توجه‌ای از هواداران خود را سرگرم نگه دارد. ماجراهای اصلی سریال حول محور ترس و درام جریان دارد و داستان گروهی از بازماندگان پس از پیدا شدن زامبی‌ها را روایت می‌کند. معاون کلانتر، ریک گریمز (Rick Grimes) که نقش او به اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) سپرده شده برای چندین فصل جزو شخصیت‌های اصلی مجموعه بوده است.

در ابتدای سریال، گریمز در بیمارستانی متروکه در ایالت جورجیا از خواب بیدار می‌شود و به سرعت خود را در واقعیتی کابوس‌وار می‌یابد، جهانی لبریز از مردگان زنده شده. او در نهایت به همسر و فرزند خود که عضو گروهی از بازماندگان شده‌اند ملحق می‌شود. هنرنمایی لینکلن در نقش این شخصیت که از نظر اخلاقی نه تماماً سیاه و نه کاملاً سفید تلقی می‌شود مورد تحسین طرفداران و منتقدین بوده است و او توانسته کاراکتری باورپذیر در زمان بحران را به تصویر بکشد.

طی مصاحبه‌ای با ComicBook.com، کرکمن درباره پایان‌بندی مجموعه و روایت‌های احتمالی پروژه بعدی خود یعنی سینمایی ریک گریمز گفتگو کرده است. با این‌که هنوز یک تاریخ رسمی برای عرضه در نظر گرفته نشده، کرکمن اظهار داشته که این فیلم تفاوت‌هایی اساسی با مجموعه تلویزیونی خواهد داشت.

به نظر من هسته اصلی سریال همان‌قدر که درباره گروهی از بازماندگان است راجع به داستان ریک هم هست. بنابراین، فکر می‌کنم تمرکز بیشتر روی ریک به عنوان یک شخصیت اصلی و انجام کارهای بیشتر با او می‌تواند عالی از آب در بیاید. به نظرم قرار است داستان متفاوتی از جهان Walking Dead را ببینید که واقعاً هیجان‌انگیز است. وقتی چنین تصمیمی می‌گیرید باید مطمئن شوید که ساخت یه سینمایی با عقل جور در می‌آید. قرار نیست این پروژه یک شاخه گسترده شده از سریال باشد. این فیلم ساختار بسیار متفاوتی خواهد داشت و تنها وجه یکسان آن با سریال حضور ریک گریمز است. واقعاً هیجان‌زده هستیم تا در سال ۲۰۳۲ که فیلم منتشر می‌شود واکنش بینندگان را ببینم.

فصل نهایی The Walking Dead در اواخر سال میلادی جاری منتشر می‌شود و بنا به گفته سازندگان باید انتظار ساخته‌ای پر شور را داشته باشیم. محبوبیت بسیار زیاد این مجموعه پیش‌تر نیز باعث تولید اسپین‌آف‌های دیگری از جمله Fear the Walking Dead و The Walking Dead: World Beyond شده بود. همچنین گفته می‌شود برای دو شخصیت دوست داشتنی دریل (Daryl) و کارول (Carol) نیز پس از اتمام سریال برنامه‌هایی ریخته شده است.

مطمئناً فیلمی متمرکز بر یک شخصیت این اجازه را می‌دهد تا با تجربه‌های انفرادی گریمز بیشتر آشنا شویم. این‌که آیا واقعاً ۱۰ سال زمان می‌برد تا شاهد عرضه شدن این سینمایی باشیم یا خیر در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند اما مطمئناً هواداران فرصت دیدن ماجراهایی بیشتر از زندگی ریک گریمز را غنمیت خواهند شمرد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.