فیلم Cruella؛ تاریخ انتشار جدید به علاوه انتشار در استریمر

24 March 2021 - 16:18
فیلم Cruella

تاریخ اکران لایواکشن Cruella از کمپانی والت‌دیزنی پیکچرز تغییر کرد؛ در عوض این فیلم در استریمر دیزنی‌پلاس هم منتشر خواهد شد.

امروز، استودیو دیزنی اعلام کرد که طبق خط مشی کمپانی برادران وارنر به کار خود ادامه می‌دهد و تعداد بیشتری از آثار پرفروش خود را هم به صورت سینمایی و هم در استریمر دیزنی‌پلاس با قیمت اولیه ۳۰ دلار منتشر می‌کند. لایواکشن Cruella که پیش‌درآمدی بر داستان ۱۰۱ Dalmations «صد و یک سگ خالدار» با بازی اما استون (Emma Stone) می‌باشد قرار است ۲۸ مه (۷ خرداد) به صورت دوگانه در سینماها و استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود.

کریم دنیل (Kareem Daniel)، رئیس بخش توزیع رسانه و سرگرمی دیزنی در بیانیه‌ای اظهار داشت:

اطلاعیه امروز نشان‌دهنده تمرکز ما بر اهمیت انتخاب مشتری و ارائه خدمات بهتر برای مخاطبان است. با استفاده از یک استراتژی انعطاف‌پذیر برای توزیع در یک بازار پویا که در حال بهبودی از خسارات وارد شده به خاطر همه‌گیری کرونا است، ما همچنان از بهترین راه‌ها برای ارائه داستان‌های بی‌نظیر کمپانی والت‌دیزنی به طرفداران و خانواده‌ها در سراسر جهان استفاده خواهیم کرد.

کروئلا به فیلم Black Widow از مارول و انیمیشن Luca از پیکسار در ستون دسترسی اولیه می‌پیوندد و پا جای پای دو پروژه دیگر یعنی Mulan و Raya and the Last Dragon که قبلا همین رویه را امتحان کرده بودند، می‌گذارد. جدیدترین تغییر دیزنی شامل تغییر تاریخ اکران‌ فیلم‌ها در سال ۲۰۲۱ در می‌شود. مثل تغییر تاریخ فیلم Free Guy به ۱۳ اوت (۲۲ مرداد)، فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) و The King’s Man به ۲۲ دسامبر (۳۱ شهریور).

فیلم Cruella به کارگردانی کریگ گیلسپی (Craig Gillespie)، پیرامون کاراکتر کروئلا، شخصت منفی داستان ۱۰۱ Dalmations، و در سال‌های شکل‌گیری شخصیت او می‌باشد. این فیلم باعث می‌شود که ما متوجه شویم که چه چیزی باعث تبدیل شدن این کاراکتر به قاتل سگ‌ها شده است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به اما تامپسون (Emma Thompson)، مارک استرانگ (Mark Strong)، پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) و امیلی بیچام (Emily Beecham) اشاره کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.