سریال زندگی مایک تایسون با بازی جیمی فاکس ساخته می شود

24 March 2021 - 20:03

جیمی فاکس از حدود ۷ سال قبل قصد بازی در نقش مایک تایسون در یک فیلم سینمایی را داشت و اکنون این نقش را در یک سریال بازی می‌کند.

در سال ۲۰۱۵ بود که اعلام شد مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) قصد ساخت فیلمی براساس زندگی مایک تایسون (Mike Tyson) را دارد و جیمی فاکس (Jamie Foxx) در آن نقش بازی خواهد کرد اما اکنون اعلام شده است که این ساخته قرار است یک سریال کوتاه تلویزیونی باشد.

همچنین اسکورسیزی دیگر کارگردان این اثر نخواهد بود و به عنوان تهیه‌کننده در تیم ساخت آن حضور خواهد داشت. آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) آمریکایی به عنوان کارگردان جدید این اثر انتخاب شده است.

تایسون با انتشار یک بیانیه، درباره این خبر گفت:

مدت زمانی بود که قصد داشتم داستان زندگی خود را بیان کنم و اکنون و با اعلام ایجاد لیگ افسانه‌ها و خوشحالی هوادارانم از بازگشت من به رینگ مسابقه، این بهترین زمان برای بیان داستانم است.

مشتاق همکاری با مارتین (اسکورسیزی)، آنتوان (فوکوآ) و جیمی (فاکس) و سایر اعضای سازنده این پروژه هستم، به این امید که این سریال بتواند علاوه بر نشان دادن زندگی شخصی و حرفه‌ای من، باعث سرگرمی و الهام بخش بینندگان نیز باشد.

خبر تبدیل این اثر به یک سریال کوتاه، به تازگی اعلام شده و به همین دلیل هنوز هیچکدام از شبکه‌های مطرح، حق انتشار آن را بدست نیاورده‌اند و انتظار می‌رود رقابت جذابی بین این شبکه‌ها رخ دهد.

این سریال، تنها اثر مرتبط با تایسون نیست. شبکه هولو (Hulu) نیز در حال ساخت یک سریال به تهیه‌کنندگی مارگو رابی (Margot Robbie) می‌باشد. البته برخلاف سریالی که با بازی فاکس ساخته خواهد شد، تایسون اعلام کرده که سریال هولو بدون رضایت وی ساخته می‌شود.

مایک تایسون، یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ است که از وی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ نیز یاد می‌شود. وی در طی دوران فعالیت خود، در ۵۸ مسابقه شرکت کرد و تنها در ۶ مسابقه شکست خورد.

تایسون در زندگی شخصی خود، حواشی زیادی نیز داشته است و باید دید با توجه به آنکه وی و فاکس دوستان قدیمی یکدیگر هستند، آیا در سریال به حواشی و نکات منفی زندگی وی نیز اشاره خواهد شد یا که خیر.

جیمی فاکس در کنار مایک تایسون

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.