نقش وودی هرلسون در فیلم هان سولو مشخص شد

25 January 2017 - 21:00

اضافه شدن ستارگانی چون آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich)، دونالد گلوور (Donald Glover) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) به جمع بازیگران فیلم سولوی بدون عنوان هان سولو، خود به حد کافی بسیاری از طرفداران را در مورد این فیلم هیجان‌زده کرده‌بود و حال خبر اضافه شدن وودی هرلسون (Woody Harrelson) این حس را بیش از پیش تقویت کرده‌است. طبیعتاَ همانطور که انتظار می‌رفت، گمانه زنی‌های بسیاری پیرامون این موضوع وجود داشت که او نقش چه کسی را در این فیلم خواهد داشت، اما به تازگی مشخص شده‌است که او به طور قطع نقش گریس شرایک (Garris Shrike)، مربی و استاد هان سولو در دنیای گستره جنگ‌های ستارگان را بازی خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هرلسون که اخیرا برای شرکت در فستیوال فیلم سان‌دنس و حضور در مراسم شروع اکران فیلم جدید خود، Wilson به شهر پارک سیتی در ایالت یوتا سفر کرده‌است، در گفتگوی اخیر خود با وراییتی، پیرامون موضوع حضورش در فیلم هان سولو صحبت کرد. از هرلسون به طور دقیق این سوال پرسیده شد که آیا او نقش شرایک را در این فیلم بازی خواهد کرد یا خیر. او که در ابتدا گویا از سوال پرسیده شده متعجب شده‌بود، این موضوع را تایید کرد. متن دقیق این گفتگو بصورت زیر است:

وودی، ما مجبوریم سوالی در مورد جنگ ستارگان بپرسیم. این موضوع اعلام شده‌است که تو نقش مربی هان سولو را خواهی داشت. آیا می‌توانی این قضیه را به طور رسمی تایید کنی که نقش گریس شرایک را خواهی داشت؟ به طور کلی چه چیزی می‌توانی در این مورد به ما بگویی؟

هرلسون: چه چیزی را تایید کنم؟

اینکه نقش گریس را بازی خواهی کرد.

هرلسون: [پس از کمی مکث و تفکر] بله این کار را انجام می‌دهم.

البته بعدها این خبر توسط توئیتی از طرف یکی از روسای لوکاس‌فیلم، پابلو هیدالگو (Pablo Hidalgo) دوباره به طور کامل در زیر سایه ابهام قرار گرفت:

من اجازه می‌دهم خودتان به آن فکر کنید ولی این سوال را از خودتان بپرسید: او [هرلسون] جواب کدام سوال را داد؟

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.