یک کارگردان جدید به سریال ارباب حلقه ها اضافه شد

25 March 2021 - 02:05

وین ییپ که سابقه کارگردانی چند قسمت از سریال محبوب دکتر هو را در کارنامه دارد، قرار است چند از قسمت سریال ارباب حلقه‌ها را کارگردانی کند.

سریال ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings)، یکی از مهم‌ترین سریال‌های آینده می‌باشد و علاقمندان زیادی از سرتاسر دنیا منتظر انتشار آن توسط شبکه آمازون هستند و اکنون مشخص شده است که وین ییپ (Wayne Yip)، به عنوان کارگردان به تیم ساخت این سریال کمک خواهد کرد.

ییپ که سابقه ساخت چند قسمت از سریال مطرح دکتر هو (Doctor Who) را در کارنامه دارد، قرار است چهار قسمت از فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها را کارگردانی کند. وی پیش از چند قسمت از سریال در دست ساخت چرخ زمان (The Wheel of Time) را نیز برای کمپانی آمازون کارگردانی کرده بود.

ییپ درباره اضافه شدن خود به این سریال گفت:

باعث افتخارم است که آمازون از من دعوت کرده است تا عضوی از دنیای تالکین (Tolkien) باشم. هر روز با اشتیاق فراوان و در کنار یک تیم فوق‌العاده در نیوزیلند، تلاش خواهیم کرد تا نقشی کوچک در میراث برترین داستان تاریخ، داشته باشیم.

وین ییپ بریتانیایی، علاوه بر ۲ سریال دکتر هو و چرخ زمان، قسمت‌هایی از سریال‌هایی چون دووم پاترول (Doom Patrol) و شکارچیان (Hunters‎) را نیز کارگردانی کرده است.

این سریال در حال حاضر در حال فیلم‌برداری در کشور نیوزیلند می‌باشد. رابرت آرمایو (Robert A‎ramayo) و مورفید کلارک (Morfydd Clark) از جمله بازیگران این سریال هستند. همچنین نازنین بنیادی؛ بازیگر ایرانی نیز جزو بازیگران این سریال می‌باشد.

خوان آنتونیو بایونا (Juan Antonio Bayona‎) اسپانیایی که پیشتر فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی (Jurassic World: Fallen Kingdom) را کارگردانی کرده بود، دو قسمت نخست سریال ارباب حلقه‌ها را کارگردانی کرده است.

گرچه اطلاعات بسیار کمی از سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شده است اما می‌دانیم که داستان آن چند هزار سال قبل از وقایع مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت (The Hobbit) رخ می‌دهد. در این سریال در حالی شاهد ورود اهریمن به دنیای سرزمین میانه (Middle-earth) خواهیم بود که صلح، سال‌ها در سرزمین‌های میانه حکم فرما بوده است.

مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما می‌باشند …

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.