هلی بری برای پروژه بعدی Netflix به نام Our Man From Jersey به مارک والبرگ می‌پیوندد

25 March 2021 - 11:30
هلی بری

شبکه محبوب استریم قصد دارد از هلی بری، برنده اسکار در فیلم بعدی خود استفاده کند.

هلی بری (Halle Berry) برنده اسکار به نتفلیکس بازمی‌گردد تا در کنار مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در فیلمی در مورد جاسوس‌ها به نام Our Man From Jersey ایفای نقش کند.

جالب است بدانید که این پروژه هنوز کارگردان ندارد و بری معمولاً ترجیح می‌دهد بداند با چه کسانی کار می‌کند، البته احتمال دارد که نتفلیکس از قبل یک فیلم‌ساز را انتخاب کرده باشد و فقط قرارداد با او هنوز رسمی نشده.

به هرحال، فیلم‌نامه توسط دیوید گوگنهایم (David Guggenheim) نوشته شده که پیش‌تر سینمایی Safe House را از او دیده‌ایم و با این‌که چیز زیادی از جزئیات داستانی نمی‌دانیم، Our Man From Jersey به عنوان یک فیلم جاسوسی توصیف شده که رگه‌هایی از جیمز باند را در خود جای داده است.

والبرگ و همکار قدیمی او استفن لوینسون (Stephen Levinson) تهیه‌کنندگی فیلم را به عهده خواهند داشت که پس از سینمایی Spenser Confidential باری دیگر آن‌ها را به نتفلیکس بازمی‌گرداند. طبق گزارشات فیلم‌برداری اوایل سال میلادی آینده در لندن آغاز خواهد شد.

سال گذشته بری با فیلم Bruised اولین کارگردانی خود را برای نتفلیکس انجام داد و علاوه بر این او برای حضور در فیلم علمی تخیلی The Mothership نیز قرارداد بسته است.

بری با حضور در فیلم‌های جاسوسی یا اکشن غریبه نیست و در فیلم جیمز باند با عنوان Die Another Day در نقش شخصیت جینکس (Jinx) بازی کرده است. همچنین او در سری X-Men به عنوان شخصیت Storm ایفای نقش کرده و اخیراً نیز در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves) در سینمایی John Wick: Chapter 3 – Parabellum حضور داشته. در کنار این‌ها بری در فیلم علمی تخیلی رونالد امریش (Roland Emmerich) به نام Moonfall حضور خواهد داشت و تنها زن رنگین پوستی است که جایزه آکادمی بهترین بازیگر را در سال ۲۰۰۲ برای درام Monster’s Ball برنده شده.

هنوز ماهیت نقش بری در این فیلم مشخص نشده است اما در هر صورت دیدن همکاری او و والبرگ می‌تواند جالب باشد. امیدوار هستیم نتفلیکس در انتخاب کارگردان نیز درست عمل کرده و در نهایت با محصولی مانند Spenser Confidential طرف باشیم که البته بدون حضور بازیگران سرشناس توانست با ۸۵ میلیون بازدید به یکی از عناوین بیشتر دیده شده این شبکه تبدیل شود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.