ایوان پیترز به عنوان ستاره اصلی سریال Jeffrey Dahmer انتخاب شد

25 March 2021 - 14:18
Jeffrey Dahmer

ایوان پیترز قرار است که در سریال «هیولا: داستان جفری دامر» در نقش قاتل زنجیره‌ای با نام جفری دامر نقش‌آفرینی کند.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت TVLine، حضور ایوان پیترز (Evan Peters) در نقش اصلی این سریال کوتاه تائید شده است. سریال کوتاه Monster: The Jeffrey Dahmer Story را فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی با نام رایان مورفی (Ryan Murphy) تولید خواهد کرد.

این تولید‌کننده در کارنامه خود، سریال‌های مشهوری از جمله American Horror Story و American Crime Story را برای شبکه FX تولید کرده است. ایوان پیترز پیش از این نیز با رایان مورفی در ساخت سریال American Horror Story همکاری کرده است. او تا به حال در هشت فصل از این سریال حاضر شده است.

خبر ساخت سریال Monster: The Jeffrey Dahmer Story را در سال گذشته اعلام کرده‌اند و در آن موقع، تنها ریچارد برتون (Richard Jenkins) برای بازی در نقش پدر کاراکتر جفری دامر (Jeffrey Dahmer) با نام لیونل در این سریال انتخاب شده بود. این بازیگر در کارنامه خود وظیفه نقش‌آفرینی در پروژه‌هایی از جمله سریال درام شبکه HBO با نام Six Feet Under و فیلم فانتزی تاریک کمپانی Fox Searchlight Pictures با عنوان The Shape of the Water و با کارگردانی و تولید‌کنندگی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) را بر عهده داشته‌ است.

نقش مادر کاراکتر جفری دامر با نام جویس را نیز در این سریال، پنه‌لوپه آن میلر (Penelope Ann Miller) ایفا خواهد کرد. این بازیگر، بازی در فیلم درام و کمدی فرانسوی کمپانی Warner Bros. France با نام The Artist را در سال ۲۰۱۱ در کارنامه خود دارد. ایوان پیترز، بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش کوئیک سیلور در سری فیلم‌های X-Men و بازی در سریال American Horror Story رایان مورفی شهرت خود را به دست آورده است.

جفری دامر که با لقب‌هایی از جمله آدم‌خوار میلواکی (Milwaukee Cannibal) و هیولای میلواکی (Milwaukee Monster) نیز شناخته شده، یکی از بدنام‌ترین قاتل‌های زنجیره‌ای تاریخ می‌باشد که بیشتر از ۱۷ فقره قتل را با نام خود به ثبت رسانده است. میلواکی بزرگ‌ترین شهر ایالت ویسکانسین آمریکا می‌باشد.

فعالیت این قاتل زنجیره‌ای از سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ ادامه داشت تا این‌که در نهایت دستگیر و برای جنایت‌هایی که مرتکب شده محاکمه می‌شود. در بسیاری از قتل‌هایی که جفری دامر مرتکب شده، اعمالی را بر روی جسد‌های قربانیان خود از جمله نکروفیلیا (مرده‌خواهی)، کانیبالیسم (آدم‌خواری) انجام داده است. علاوه بر این، او به نگه داشتن استخوانی از جسد قربانیان خود به عنوان غنائم‌اش شناخته شده است. جفری دامر در سال ۱۹۹۴ و زمانی که در زندان به سر می‌برد، به علت ضرب و شتم شدید یکی از هم سلولی‌هایش با میله‌ای فلزی، جان خود را از دست می‌دهد.

ماجراهای این قاتل زنجیره‌ای پیش از این نیز، به عنوان داستانی ترسناک و واقعی، منبع الهام تعداد بسیاری از کتاب‌ها، فیلم‌ها و مستندها شده است. آخرین مستند ساخته شده از این قاتل زنجیره‌ای نیز، مستندی با عنوان Jeffrey Dahmer: Mind of a Monster می‌باشد که در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمده است. آخرین بار، بازیگری با نام روس لینچ (Ross Lynch) در نقش این قاتل زنجیره‌ای در فیلم سال ۲۰۱۷ کمپانی FilmRise با عنوان My Friend Dahmer نقش‌آفرینی کرده است.

حتی با وجود این‌که پیش از این نیز، زندگی و مرگ جفری دامر با جزئیات، در پروژه‌های بسیاری بررسی شده است، برداشت رایان مورفی از این قاتل زنجیره‌ای، می‌تواند چشم‌انداز جدیدی را نسبت به تاریخچه او به وجود آورد. رایان مورفی سابقه طولانی ‌مدتی در تولید پروژه‌هایی در ژانر‌های ترسناک و جنایی دارد و از آن‌جایی که زندگی جفری دامر هر دوی این ژانرها را کامل پوشش می‌دهد، این سریال کوتاه می‌تواند تبدیل به پروژه‌ای بسیار جالب شود. اضافه شدن ایوان پیترز برای بازی در نقش این قاتل زنجیره‌ای در این پروژه نیز، بدون شک به این سریال کوتاه کمک بسیاری خواهد کرد.

هنوز هیچ‌گونه‌ تاریخ مشخصی برای پخش سریال کوتاه Monster: The Jeffrey Dahmer Story در شبکه اینترنتی نتفلیکس اعلام نشده ولی انتظار می‌رود که این سریال در آینده‌ای نزدیک در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.