تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Judas and the Black Messiah

25 March 2021 - 14:30
فیلم Judas and the Black Messiah

فیلم Judas and the Black Messiah که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ است، تاریخ انتشار نسخه‌های دیجیتال و بلوری خود را مشخص کرد.

فیلم Judas and the Black Messiah یکی از مورد تحسین‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ و یکی از نامزد‌های دریافت جایزه اسکار در آکادمی جوایز سال ۲۰۲۱ می‌باشد. پس از انتشار سینمایی و انتشار در استریمر HBO Max، کمپانی برادران وارنر از انتشار نسخه‌های دیجیتال و فیزیکی این فیلم خبر داد.

فیلم Judas and the Black Messiah پیرامون کیت استنفیلد (Lakeith Stanfield) در نقش ویلیام اُنیل می‌باشد. اُنیل خبرچینی از FBI است که به حزب پلنگ سیاه در شیکاگو نفوذ می‌کند. اُنیل همان طور که در حال ترقی در حزب می‌باشد به رهبر بخش یعنی فرد همپتون با بازی دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) نزدیک می‌شود. با عمیق‌تر شدن نفوذ اُنیل در حزب، او باید مواظب وابستگی خود به همپتون و حزب و فشار وارده از طرف FBI باشد.

فیلم Judas and the Black Messiah علاوه بر استنفیلد و کالویا شامل بازیگران دیگری از جمله جسی پلمونس (Jesse Plemons) در نقش روی میچل که رئیس اونیل در FBI می‌باشد، دومینیک فیشبک (Dominique Fishback) در نقش دوبراه جانسون که دوست همپتون و عضو حزب پلنگ سیاه می‌باشد و اشتون سندرز (Ashton Sanders)، دارل بریت گیبسون (Darrell Britt-Gibson)، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery) و مارتین شین (Martin Sheen) می‌شود.

فیلم Judas and the Black Messiah نامزد شش جایزه اسکار شد این جایزه‌ها شامل دسته‌های بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن برای قطعه Fight for You از H.E.R.، بهترین فیلم‌برداری، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای کالویا و استنفیلد می‌شوند. کالویا اخیرا برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

فیلم Judas and the Black Messiah قرار است ۲ آوریل (۱۳ فروردین) به صورت نسخه دیجیتال برای خرید موقت در دسترس باشد که این تاریخ زمان زیادی به اعضای اهداکننده جایزه اسکار می‌دهد تا این فیلم را قبل از رای‌گیری مشاهده نمایند. همچنین این فیلم قرار است ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) به صورت دیجیتال در دسترس شما قرار بگیرد و نسخه بلوری آن ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) منتشر شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.