کارگردان Inside Out برای تهیه انیمیشنی سینمایی به نتفلیکس پیوست

25 March 2021 - 16:45

نتفلیکس تقویت بخش انیمیشن‌های شبکه خود را با افزودن رانی دل کارمن به سازندگانش ادامه می‌دهد.

رانی دل کارمن (Ronnie Del Carmen)، یکی از کارگردانان انیمیشن Inside Out پس از عقد قرارداد با سرویس استریم Netflix کمپانی Disney را ترک کرد. در یکی از ماده‌های این قرارداد ذکر شده که ایشان نه تنها در تولید یک سینمایی جدید برای نتفلیکس نقش خواهد داشت بلکه در سایر پروژه‌ها نیز شبکه را یاری خواهد کرد.

گفته می‌شود داستان این انیمیشن جدید در افسانه‌های بومی فیلیپین جریان دارد اما همچنان باید منتظر جزئیات بیشتر درباره آن بمانیم. دل کارمن در پروژه‌های زیادی دست داشته از آن‌ها می‌توان The Prince of Egypt و مجموعه Batman: The Animated Series را مثال زد اما این شخص بیشتر به خاطر همکاری با Pixar در ساخت انیمیشن برنده جایزه اسکار Inside Out شناخته می‌شود. نتیجه زحمات او فیلمی فوق‌العاده با بار احساسی پیچیده بود که با تمامی کارهای پیشین Pixar تفاوت داشت.

این‌که Disney و Pixar یکی از مغزهای متفکر خود را از دست داده‌اند به اندازه کافی خبرساز هست اما پیوستن او به Netflix مسلماً به اهمیت بیشتر این ماجرا می‌افزاید. به نظر می‌رسد موقعیت شغلی جدید دل کارمن در نتفلیکس آزادی عمل بیشتری به او می‌دهد تا پروژه‌های خود را بیش از زمانی که در Disney فعالیت می‌کرد دنبال کند.

شبکه نتفلیکس در سال‌های اخیر توانسته با انیمیشن‌هایی نظیر Klaus، I Lost My Body و Over the Moon که سال گذشته منتشر شد و توسط کارکنان سابق دیزنی ساخته شده بود به رقیبی جدی برای Disney و Pixar تبدیل شود. سال گذشته، نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد سالیانه ۶ انیمیشن سینمایی منتشر کند و به دست آوردن انیماتوری مثل دل کارمن قدمی بسیار بزرگ برای Netflix و طرفداران انیمیشن محسوب می‌شود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.