انتشار اولین تصاویر از فیلم علمی تخیلی و دلهره آور Stowaway

25 March 2021 - 20:47

شبکه نتفلیکس، اولین تصاویر را از فیلم دلهره آور مسافر قاچاق که درباره سفر گروهی دانشمند به مریخ است، منتشر کرد.

آنا کندریک (Anna Kendrick) در کنار تونی کولت (Toni Collette) دو بازیگر اصلی فیلم مسافر قاچاق (Stowaway) هستند که داستان سفر چند دانشمند به مریخ را نشان می‌دهد.

جو پیانا (Joe Penna) این فیلم را کارگردانی کرده است و شمیر اندرسون (Shamier Anderson) و دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim) نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم درباره سفر دو ساله ۳ دانشمند به مریخ است. این گروه ۳ نفره، در میانه مسیر متوجه حضور یک مسافر قاچاقی (با بازی اندرسون) می‌شوند و با توجه به کمبود منابع، آنها باید با این واقعیت که احتمالا زنده به مریخ نخواهند رسید، رو به رو شوند.

داستان گروهی ۴ نفره که به دور از سایر مردم دنیا هستند، بی شباهت به وضعیت کنونی دنیا و انزوای کنونی که ناشی از قرنطینه است، نمی‌باشد. آنا کندریک درباره شباهت این فیلم با وضعیت دنیا می‌گوید:

فکر می کنم که مهم‌ترین شباهت این فیلم با زمان کنونی، نه انزوا بلکه تلاش ما برای رفع مشکلات است که در چند ماه نخست قرنطینه، رخ میداد.

اینکه به مشکلات برخورد می‌کردیم و از خود می‌پرسیدیم که چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟ و البته وقتی که فکر می‌کنید که مشکل را برطرف کرده‌اید، تازه متوجه می‌شوید که مشکل شما بنیادی و از ریشه است.

تونی کولت نیز که در نقش فرمانده این سفینه بازی می‌کند، درباره این فیلم و نزدیکی آن با شرایط کنونی دنیا گفت:

در نهایت، این فیلم درباره جامعه، تلاش برای بقا و از خود گذشتگی است. چیزهایی که در حال حاضر، همگی آنها را تجربه کرده‌ایم.

لازم به ذکر است که فیلم مسافر قاچاق، تا کمتر از یک ماه دیگر (۲۲ آوریل) و از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.