اولین تریلر از فیلم Separation منتشر شد

26 March 2021 - 10:04

اولین تریلر از فیلم ترسناک Separation به کارگردانی ویلیام برنت بل منتشر شد.

ویلیام برنت بل (William Brent Bell)، کارگردان فیلم‌های The Boy و The Devil inside، اخیراً از جدیدترین فیلم ترسناک خود با عنوان Separation رونمایی کرده است. به تازگی اولین تریلر و پوستر از این فیلم منتشر شده است.

وایولت مک‌گرا (Violet McGraw) در نقش جنی، قهرمان جوان فیلم، بازی می‌کند. پدر و مادر او (روپرت فرند و مامی گامر) دائماً باهم دعوا می‌کنند. او زندگی تنها اما خیالی دارد که توسط عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌هایی به نام «گریسلی کین» احاطه شده است. این عروسک‌ها را پدر هنرمند جنی ساخته است.

وقتی مادر جنی در یک حادثه تصادف ناگوار کشته می‌شود، او و پدرش تصمیم می‌گیرند زندگی جدیدی را شروع کنند. اما زمانی که پدربزرگ جنی (برایان کاکس) روانه زندان می‌شود و پرستار کودک او سعی می‌کند زن جدید خانه شود، زندگی آن‌ها در بروکلین روند تاریکی پیدا می‌کند. عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های ترسناک زنده می‌شوند و جنی تنها کسی است که می‌‌تواند این موجودات هولناک را ببیند. با مشخص شدن انگیزه‌های این ارواح شیطانی، زندگی همه در معرض خطر جدی قرار می‌گیرد.

William's separation

نیک آمادئوس (Nick Amadeus) و جاش براون (Josh Braun) فیلم‌نامه نویسان هستند. تهیه‌کنندگان این فیلم نیز علاوه بر بل، جردن ییل لوین (Jordan Yale Levine)، جوردن بکرمن (Jordan Beckerman)، راس پوسترناک (Russ Posternak)، جسی کورمن (Jesse Korman) و کلی پکورین (Clay Pecorin) هستند. ست پوسترناک (Seth Posternak)، راسل گیزر (Russell Geyser)، جین استر (Jane Oster)، جیمز ماسچیلو (James Masciello)، مت سیداری (Matt Sidari) و تام اورتنبرگ (Tom Ortenberg) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم Separaton هستند.

بل اخیراً کارگردانی فیلم Brahms: The Boy II را بر عهده داشته و در حال حاضر نیز در مرحله پس از تولید فیلم ترسناک Orphan: First Kill قرار دارد. بل در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

بنا به گفته استفان کینگ «هدف از ساخت فیلم‌های ترسناک این است که در زندگی واقعی در شرایط مشابه ترس از وجودمان از بین برود». همین نوشته باعث شد فیلم Separation را تولید کنم. شخصا خیلی هیجان دارم ببینم مخاطبان از داستان این فیلم بترسند، داستانی که قطعا در زندگی خود چنین شرایطی را تجربه کرده‌ایم.

فیلم Separation در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) اکران خواهد شد. در زیر می‌توانید تریلر و پوستر فیلم را مشاهده کنید.

Separation poster

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.