فیلمی اقتباسی از بازی Sniper Elite ساخته خواهد شد

26 March 2021 - 09:25

برد پیتون، سازنده فیلم‌های Rampage و San Andreas این عنوان را کارگردانی می‌کند.

طبق گزارشات Variety، نویسنده و کارگردان برد پیتون (Brad Peyton) که بیشتر به خاطر Rampage محصول ۲۰۱۸ و San Andreas محصول ۲۰۱۵ شناخته می‌شود قصد دارد یک فیلم اقتباسی بر اساس سری بازی‌های Sniper Elite بسازد.

داستان Brad Peyton در مورد یک تک تیرانداز ماهر به نام کارل فیربورن (Karl Fairburne) در طول جنگ جهانی دوم است که در لندن اشغال شده توسط نازی‌ها مبارزه می‌کند. در بازی‌ها هدف فیربورن تلاش برای نجات نخست وزیر انگلستان وینستون چرچیل (Winston Churchill) از دست آدم کش‌هایی است که می‌خواهند او را به قتل برسانند.

در کنار پیتون، گری گراهام (Gary Graham) که پیش‌تر روی Garden at the End of the World کار کرده و قرار است ریبوت I Am Legend را برای Warner Brothers بنویسد در نگارش فیلم‌نامه نقش خواهد داشت. ژان جولیان بارونت (Jean-Julien Baronnet) از Marla Studios که قبلاً کار او را با سینمایی Assassin’s Creed دیده‌ایم به همراه مدیر عامل استودیوی Rebellion جیسون کینگزلی (Jason Kingsley) وظیفه تهیه‌کنندگی این عنوان را بر عهده خواهند داشت.

Rebellion توضیح داده که قصد دارد داستان‌های پنهان فیربورن را روایت کند و این‌که در زمان بمب‌باران شدن مرکز انگلستان، او مجبور خواهد بود بین سرنوشت جنگ و مقابله با عمیق‌ترین راز خود یکی را انتخاب کند. مشخص است که استودیو سعی دارد تا جای ممکن روی شخصیت‌پردازی فیلم کار کند که در این صورت باید انتظار ماجراهایی احساسی و هیجان‌انگیز را داشته باشیم.

بارونت که سابقاً مدیر عامل EuropaCorp (سازنده فیلم Taken) و Ubisoft Motion Pictures بوده توضیح می‌دهد که چگونه آلمانی بودن فیربورن و همکاری او با متفقین از عناصر اصلی داستانی محسوب می‌شود. او همچنین اضافه کرد که این پروژه نمایشی شدیداً شخصیت محور خواهد بود و دو تک تیرانداز داستان به وسیله رازهای مشترکشان به یکدیگر مرتبط خواهند شد. علاوه بر این‌ها پیتون ادامه داد:

در این داستان فشار روانی و شخصیت پردازی زیادی خواهید دید، موقعیت‌های تنش‌زا و اکشن‌های هیجان‌انگیز هم بخشی از فیلم خواهند بود. قسمت شگفت‌انگیز Sniper Elite تمرکز آن روی مخفی کاری و استراتژی است و صد البته، پیچش‌های داستانی فوق‌العاده‌ای نیز خواهیم داشت. نمی‌توانم صبر کنم تا بینندگان به قهرمان داستان دل بسته و او را حین مقابله با خطرناک‌ترین و چالش‌برانگیزترین مأموریت عمرش تماشا کنند.

سری بازی‌های Sniper Elite اولین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شدند و در طول هشت نسخه مختلف توانسته‌اند فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای داشته باشند. این فیلم دومین ساخته اقتباسی پیتون محسوب می‌شود و به لیست سایر فیلم‌های درحال ساخت با الهام‌گیری از بازی‌ها از جمله Sonic The Hedgehog 2 ،Uncharted و Mortal Kombat  اضافه می‌شود.

هنوز مشخص نیست چه بازیگرانی برای این فیلم در نظر گرفته شده اما با توجه به صحبت‌های سازندگان می‌توان امیدوار بود که در کنار گیمرها سایر مردم نیز بتوانند از این فیلم لذت ببرند.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.