حضور الکساندر اسکاشگورد در فیلم The Northman

26 March 2021 - 10:22

الکساندر اسکاشگورد در اولین همکاری خود با اگرز در فیلم The Northman حضور خواهد داشت.

به گفته رالف اینسون (Ralph Ineson)، در فیلم بعدی رابرت ایگرز (Robert Eggers) با نام The Northman، شاهد برخی سکانس‌ها و درگیری‌های مخوفی خواهیم بود و ادغام حساسیت‌های منحصر به فرد اگرز و فرهنگ عامیانه غنی وایکینگ  یک شاهکار خواهد بود.

اگرز پس از ارائه فیلم‌های ترسناک The Witch و The Lighthouse، با زنده کردن داستان وایکینگ‌ها، از جمله جنگ‌های حماسی آن‌ها، دست به ریسک زده است. اینسون در مصاحبه با NME از اگرز بابت ساخت چنین فیلم بزرگ و خارق‌العاده‌‌ای تمجید کرده است. اینسون درباره فیلم The Northman گفت:

The Northman فیلم بزرگی است. من چهار دقیقه از فیلم را تماشا کردم و باید بگویم واقعاً شوکه شدم. ترکیب تخیل راب اگرز و فولکلور وایکینگ‌ها بسیار عالی کار شده است.

نقش اصلی فیلم The Northman بر عهده الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård) است. او در نقش آملت، شاهزاده نوردیک، بازی می‌کند. در این فیلم شاهد صحنه‌های وحشیانه از اسکاشگورد خواهیم بود. چنین صحنه‌هایی را همیشه در فیلم‌های ساخته شده توسط اگرز  شاهد بوده‌ایم. صحنه‌هایی از خشم شاهزاده آملت باعث ترس و خوف مخاطبان خواهد شد. در یکی از صحنه‌ها، او (اسکاشگورد) در درگیری با یک مرد با دندان‌هایش گلوی او را پاره می‌کند و پس از آن با فریاد پیراهن خود را پاره می‌کند.

داستان فیلم The Northman درباره حماسه انتقام وایکینگ‌ها در ایسلند در قرن دهم می‌باشد. فیلم‌نامه‌نویسان این فیلم اگرز و سجون (Sjon)، رمان نویس ایسلندی، هستند. این اولین همکاری اسکاشگورد با اگرز است. در این فیلم علاوه بر اسکاشگورد، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش ملکه گودرون ایفای نقش می‌کند. آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) و ویلم دافو (Willem Dafoe) نیز به همراه اگرز فیلم‌سازان The Northman هستند. در این فیلم بازیگران دیگری همچون ایتن هاوک (Ethan Hawke)، کلیس بنگ (Claes Bang) و بیورک (Björk) نیز در نقش‌های نامعلومی حضور دارند.

هنوز تاریخ اکران فیلم The Northman اعلام نشده است. یونیورسال پیکچرز قرار است این فیلم را به صورت جهانی اکران کند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.