سوپرمن نقش بزرگی در Justice League دارد

25 January 2017 - 23:00

از تیزرهای کوتاه گرفته تا سری عکس‌های مختلف، کمپانی برادران وارنر تبلیغات زیادی برای فیلم Justice League «لیگ عدالت» انجام داده است و در آن‌ها قهرمانانی که سعی در نجات دنیا را دارند را نشان داده است. در این میان جای یک ابرقهرمان خالی مانده است؛ سوپرمن. ظاهراً آخرین فرزند کریپتون (Krypton) در پایان Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» کشته شد، ولی تکان خوردن چند تکه خاک کافی بود تا طرفداران بفمهند که سوپرمن برای مدتی طولانی غایب نخواهد بود. حالا یک سوال برای طرفدارن به وجود آمده است؛ سوپرمن تا چه اندازه در Justice League «لیگ عدالت» تاثیر خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

زک اسنایدر با مجله‌ی امپایر (Empire) مصاحبه‌ای داشته است که در آن درباره‌ی حضور سوپرمن در Justice League «لیگ عدالت» مصاحبه‌ای داشته استپ

سوپرمن نقش مهمی در فیلم دارد؛ حضور او در فیلم و عدم حضورش نقاط داستانی مهمی دارند که برای فیلم ضروری است.

کمپانی برادران وارنر با زیرکی بر روی قهرمانان جدید (آکوامن (Aquaman)، فلش (The Flash) و سایبورگ (Cyborg)) تمرکز داشته است تا طرفداران را با این قهرمانان آشنا کند. همه می‌دانند که حضور سوپرمن در جهان توسعه یافته‌ی DC ضروری است و اولین فیلم این جهان در مورد سوپرمن بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.